czwartek, 29 maja 2014

Strange Feeling // Berlin #2


CHVRCHES - The Mother We Share


Jeszcze kilka dni temu pomysł założenia parki z futrzanym kołnierzem, a do tego obszernego swetra mógłby wydawać się dość absurdalny. Dzięki zmianie pogody odzyskałam równowagę ducha i umysłu, zdjęcia z Berlina nadal są aktualne, choć robione prawie miesiąc temu. Ten okres czasu wydaje mi się, że wcale nie upłynął, ale jednocześnie wszystko to, co działo się w Berlinie, jak wtedy się czułam i co myślałam wydaje się straszliwie odległe. I tu dochodzimy do jednego z najważniejszych obecnie pytań mojego życia: czy jestem na mentalnym poziomie rozwoju ośmiolatki, czy osiemdziesięciolatki? 



((w e a r i n g:  sh parka coat, nn oversized cardigan and burgundy skirt, Zara satchel bag, vintageshop.pl watch, DeeZee cut out boots )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

14 komentarzy:

  1. Myślę, że w każdej z nas jest coś zarówno z ośmio- jak i osiemdziesięciolatki :-) Świetny zestaw, klimatyczne zdjęcia, a Twoja uroda jest niebanalna - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo oryginalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nad tym zastanawiam czasami. Ale dochodzę do wniosku, że jestem i dzieckiem, i starszą Panią jednocześnie. Jak to się mówi "Zależy jak leży" :) strasznie podoba mi się Twój styl. Ten zabieg z wprowadzeniem sweterka do spódnicy daje genialny efekt wydłużający sylwetkę :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor szminki! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Sweter ze spódniczką idealnie się komponują! A botki cudowne :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale wyglądasz! Masz coś niesamowitego w spojrzeniu... taki... hmm, mądry, melancholijny smutek. Do tego wspaniały i zarazem nieszablonowy typ urody. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. WSPANIAŁE MIEJSCE!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak troszkę jesiennie się zrobiło, zestaw mi się bardzo podoba, ale bardzo kojarzy mi się z wrześniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, kolory baardzo jesienne:)
    Torba jak dla mnie bomba!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ciekawe i oryginalne poczucie stylu! Cudowne jest to ze naprawde potrafisz podkreślić swoja urodę niebanalnym strojem, słowem jestem jak najbardziej za!
    Prowadzisz bardzo interesującego bloga, mam nadzieje ze w przyszłości dorównam z poziomem mojego bloga Tobie.
    Również chciałabym zapytać czy mogłaby być taka możliwość współpracy ze, ja pisze post na temat Twojego bloga, a ty odwdzieczasz się tym samym.
    Pozwoli to mi chodź trochę zaistnieć w tym środowisku blogerów. A każdy kto wejdzie na mój blog chodzby przypadkiem na sto procent natrafi na post o Twoim blogu i chetnie go odwiedzi.
    Z gory dziękuje, mam nadzieje ze przyjmiesz propozycje współpracy, oraz zapraszam na mojego bloga.
    Pozdrawiam Estera.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.