sobota, 29 marca 2014

New in: Nike Roshe Run Team Red


13 komentarzy:

  1. wszędzie tylko roshe, roshe! :D ale też sobie na nie zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo masz je! Zazdroszcze, wyglądają świetnie, dobry kolor :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, ja poszukuję czarnych. Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty <3 Cudoo

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są ! twoje mają genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zastanawiałam nad ich zakupem, ale chyba pozostanę jednak wierna trampkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. butki są przepiękne :)
    mam do Ciebie prośbę, mogłabyś poklikać mi w linki ?
    http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    byłabym bardzo wdzięczna ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. reoshe runy <3 najwygodniejsze buty na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. super buciki
    zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.