poniedziałek, 17 marca 2014

200 Notes with Tired Face


The Beach Boys - Heroes and Villains


Zupełnie nieświadoma usiadłam przed laptopem, żeby wstawić zapowiedziany przedwczoraj z falstartem post po czym blogger uświadamia mi, że to już dwusetny na tym blogu. Uczczę to toastem cytrynowego Vicks na przeziębienie i filmem, albo pięcioma. 
To, co prezentuje też zbytnio świąteczne nie jest. Zdjęcia oczywiście zrobione były już jakiś czas temu i jedyne, co z tego dnia pamiętam to potworne zmęczenie i ogromna senność. To ten dziwny stan kiedy jest się tak bardzo wyczerpanym i fizycznie, i psychicznie, że aż mózg zaczyna wysyłać sprzeczne sygnały. Napady śmiechu przy całkowicie dołujących myślach, absurdalne skojarzenia i dziwne pomysły. Dokładnie to wszystko wyraża moja twarz. Zdjęcia to był wtedy bardzo zły pomysł. Ale za to mam na sobie parkę, którą kupiłam za 12 zł i jestem z tego bardzo dumna, bo jest bardzo ładna i tania.  



((w e a r i n g: sh parka coat, Mango sweater, vintaheshop.pl watch, beanie, scarf and backpack with little foxes printed, vintage rings, nn burgundy skirt from allegro.pl, McArthur hiking boots )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

10 komentarzy:

  1. Monika, to twój styl, uwielbiam Cię w takim hipsterskim wydaniu :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie barzo podoba :D
    zapraszam na: www.okomody.blogspo.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twój oryginalny styl kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, a plecak jest genialny :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę wiedzieć w jakim sh kupiłaś parkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) Przy Mickiewicza, naprzeciw Silver Screen tak mniej więcej. Wchodzi się prosto z ulicy schodami w dół.

      Usuń
  6. Cute look! Loving your backpack and scarf!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. witam,jestem początkującą blogerką modową,dopiero zaczynam eksperymenty,dlatego zapraszam !
    madebyred.blogspot.com

    p.s ciekawś stylówkę masz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.