poniedziałek, 3 lutego 2014

Wolf & I | Oh Land // Black, Burgundy and Violet


Oh Land - Wolf & I


Oba tygodnie ferii spędziłam w domu pod kocem i nie uważałabym tego za czas stracony, gdyby nie to, że nie udało mi się zrealizować żadnych moich planów. Czytałam za mało, filmów też obejrzałam nie za wiele, zaniedbując je kosztem kolejnych sezonów American Horror Story. I tak jak jeszcze Asylum okazało się pozytywnym zaskoczeniem po pierwszym niesamowicie wciągającym, ale głupiutkim pierwszym sezonie, tak Coven jest ogromnym rozczarowaniem. Z dystansu wysłuchiwałam zachwytów nad nim, ale nie spodziewałam się czegoś aż tak złego. 
Negatywny bilans ferii kończy moje wielkie obrażenie na sztukę. Wynikło z tego, że filmy które zaplanowałam sobie na te wyczekiwane dwa tygodnie okazały się nie do obejrzenia. Gdy w końcu je znajduje, gdzieś na krańcach internetu okazuje się, że są z hiszpańskimi napisami albo lektorem. Nigdy nie lubiłam tego języka, ale teraz znienawidziłam go tak jak to tylko możliwe.



(( w e a r i n g: long haired fluffy black fur from ebay, Zara studded hat, vintage shirt, burgundy skirt from allegro.pl, DeeZee lia shoes, H&M gloves, Zara satchel bag )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam American Horror Story ! Tak samo uważam, że drugi sezon jest najlepszy ever, w ogóle bez porównania do innych, niesamowity. Coven też uwielbiałam, może nie od początku, ale ja jestem w gronie tych zachwyconych! :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Tumblra nie posiadam, ale miło mi bardzo. ; )
    Ciebie obserwuję już od dawna i nie zamierzam przestawać. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz! Super szablon :)
    Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz marnuję swój tydzień ferii. Powinnam się oczywiście uczyć do poprawki, ale się rozchorowałam i jedynym moim zajęciem jest granie w głupawe gry na facebooku. Ale nadrobię wszystkie książki, filmy i inne naukowe sprawy jak tylko poczuję się lepiej.

    A Ty wyglądasz świetnie, jak zawsze. I mega podoba mi się to połączenie kolorów. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowitą urodę, zazdroszczę Ci że pasuje Ci czerwony kolor ust... no i stylizacja super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super look! retro i trochę mrocznie, podoba mi się <3
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję i mam nadzieję, że zaobserwujesz także mojego bloga:)!
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię twoje klimatyczne stylizacje i zdjęcia kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. Też spędziła ferie podobnie. Te dwa tygodnie minęły tak szybko, że udało mi się przeczytać tylko dwie książki, ale przynajmniej filmów obejrzałam dużo więcej. Wyglądasz ślicznie, filetowa koszula fajnie kolorystycznie pasuje do spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noś częściej krótkie spódnice, w nich ci o wiele lepiej ;) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. futerko jest cudowne! mam słabość do futer..oczywiście sztucznych!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, uwielbiam Ciebie i Twój nieoczywisty i oryginalny styl ;) jasne, że obserwuję, nie wiem czemu jeszcze tego nie robię :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.