niedziela, 9 lutego 2014

Town Of Strangers | BOKKA / fluffy faux fur and maxi chiffon skirt


BOKKA - Town Of Strangers


Nie wiem, czy sprawiło to obszerne futro z goryla, długość spódnicy, czy ilość czerni; ale gdy tak ubrana wyszłam ze znajomymi na fajkę, jedna z osób skomentowała mój wygląd mniej więcej tak: "Boże, Tanas; jak ty wyglądasz?! Nie pasujesz do nas". Na prawdę, nie rozumiem co wywołuje podobne reakcje. Dla mnie jest to niezwykle proste i wygodne połączenie. Dodatkowo fakt, że wszystkie z tych rzeczy są trochę za duże, czyni je jednymi z moich ulubionych, bo właśnie tak pod nimi ukryta czuję się najbezpieczniej.


(( fot. Ewa Falczewska // w e a r i n g: long haired fluffy black faux fur from ebay, nn oversized sweater, nn chiffon maxi skirt, black boots from ebay, SHOWROOM eco bag, vintage rings, silver skull bracelet from iloko.pl, Brylove nerd glasses )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

14 komentarzy:

  1. ..i dalej będę się zachwycać nad futrem...<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz, bardzo nowocześnie! Zapraszam na nowy post, byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your style! This amazing fluffy fur .. ghrrrr want it so badly!

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki biust :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ważne jak ty się kochana czujesz w tym co masz na sobie, mnie się podoba twój styl ,a to dla tego że jest Twój :)
    Rób to dalej bo idzie ci wyśmienicie !!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja i mistyczne zdjęcia!

    pozdrawiam dziś ze słonecznej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama jestem fanką 'za dużych' ubrań. ; ) Sweter, spódnica i te buty.. Idealnie. ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wyglądasz świetnie, uwielbiam twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne, niecodzienne polaczenie,
    masz ciekawe wyczucie stylu, z przyjemnoscia oglada sie Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie maxi ze swetrek doskonałe! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.