wtorek, 21 stycznia 2014

Let's Go For a Walk in the Forest



Nirvana - About a Girl


Zaczęły się ferie, a ja pierwszy raz od jakiś 8 lat nie spędzę ich w górach. Akurat teraz, gdy tak bardzo potrzebuję zmiany otoczenia i coraz bardziej obsesyjnie marzę o Nowym Jorku, Paryżu, Berlinie i Sztokholmie, czekają mnie dwa tygodnie spędzone w domu. Przy życiu trzymają mnie moje wakacyjne plany, które wydaje mi się, że uda mi się zrealizować. A w tym roku z Anią mamy zamiar zrobić coś na prawdę wspaniałego. Z jednej strony bardzo się boję, mam związane z tym ogromne oczekiwania, ale niesamowicie cieszę się na samą myśl, co mnie czeka już za pół roku. Na razie nie będę nic zdradzać, żeby nie zapeszyć.

Z każdej strony znajomi atakują mnie swoimi zdjęciami z coraz to piękniejszych miejsc. Dzisiejszą dawkę traumy przy śniadaniowym przeglądaniu instagramu zastąpiłam sobie wycieczką z moim pechowym tatą, który teraz też ma ferie, do lasu niedaleko mojego domu 




(( w e a r i n g: backpack and watch from vintageshop.pl, vintage 90s shirt and blazer, vintage fur coat, , H&M navy blue hat, nn navy green ring, vintage golden ring, vintage skinny jeans, McArthur burgundy boots )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

13 komentarzy:

  1. Masz oryginalny styl, bardzo podoba mi się to futro. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka, ten plecak ma coś w sobie. :) buziaki, zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu. Nowy Jork jak ja marzę żeby kiedyś tam zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodać, nic ująć. Uwielbiam Twoje zestawy. No i oczywiście życzę powodzenia w realizacji planów. ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno ja mam jedno zasadnicze pytanie czy Ty do chuja masz lustra w domu . W zyciu nie myślałem ze mozna wygladac tak do dupy jednocześnie prowadzac bloga modowego . Zastanawia mnie jeszcze jedno , na kim Ty sie wzorujesz i nie satysfakcjonuje mnie odpowiedz ze to Twoj wlasny styl i wyraza on Cb bo gdyby tak bylo rozuniem ze jestes popierdolona i dlatego tak sie ubierasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy, nie sięgasz jej z pewnością z urodą i stylem do kolan, więc shut up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. up . haha ani urody ani stylu osobniczka prowadząca ten blog nie posiada ;)

      Usuń
    2. Hejty w Internecie, takie dorosłe. Co się dzieje z tym światem. Co kogo interesuje jak ktoś wygląda? Czy dzisiaj trzeba mieć anoreksję, przerwę między nogami i ubrać się tak, jak Zara podpowiada? Szkoda, że dzisiaj juz nie można mieć własnych pasji, a najbardziej szkoda, że nie można ich pokazać innym, tylko najlepiej siedzieć w domu i się nie pokazywać innym. Pomyślcie, zanim coś napiszecie.

      Usuń
  7. You look wonderful and the shoes, just amazing!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawy styl, poniekąd odnajduję w nim kawałek swojego :D. Co do ładnych miejsc, to często wystarczy przejść się na spacer blisko domu, by odkryć coś ładnego :). Dobrze jest poznać najpierw swoje podwórko, bo może nas ono jeszcze nie raz zaskoczyć.

    http://bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.