wtorek, 31 grudnia 2013

Super Fabulous and Glam New Year's Eve Outfit // HAPPY NEW YEAR!


Brendan Fallis & Andrew Watt - Day And All Night (feat. Kate Moss)



Nie widzę żadnej wyjątkowości "świąt" takich jak Halloween, czy właśnie Sylwester. Jest to dla mnie jednak okazja do tego, żeby móc bezkarnie robić te wszystkie dziwne rzeczy, o których marzę codziennie. Jest to na przykład jeżdżenie tramwajami w masce, czy z pomalowaną twarzą, albo wystrojenie się w różową, tiulową sukienkę księżniczki na sylwestrowe bale z tańcami. Zazwyczaj tego jednak nie robię, bo mi się nie chce. Jest 19:19 kiedy to piszę. Zdjęcia robiłam godzinę temu i coś mi się wydaje, że jednak zrezygnuję z niewygodnych koturn, toczka i futrzanej etoli oraz skórzanej kurtki, w której pewnie byłoby mi zimno (pomimo tego, że od jakiegoś miesiąca jest zdecydowanie za ciepło i nie mogę doczekać się mrozów i śniegów na Wielkanoc). Ostatecznie zapewne wyjdę z domu w moich pięknych niby-martensach oraz sztucznym, czarnym futrze.


 


(( w e a r i n g: pill box with veil from milinery atelier, 90's vintage leather jacket, navy green blazer from vintageshop.pl, H&M dress, Deichmann wedges, vintage ring  )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

15 komentarzy:

  1. Ale masz wyczucie stylu! Genialne :) zapraszam ;)

    www.the-life-of-ala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wyglądałaś i tak bajecznie, nawet bez różowej etoli..:)
    + też nie znoszę Sylwestra..ten przespałam, a o północy myślałam, że się wścieknę..obudzili mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym toczku wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love it! Thank you for sharing! :)
    P.S. What do you think about following each other? I'd be really happy if you wanted to! :) Let me know.
    Happy New Year!♥
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  6. W czarnym futrze pewnie też wyglądałaś bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia i stylizacja <3 Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten zestaw! Sukienka jest śliczna ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!!!

    Wszystkiego co najlepsze w roku 2014!

    z pozdrowieniami:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka, ta zielona narzuta i kurtka idealnie się komponują ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Co myslisz o takich kozaczkach http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-61361-Botki-VENEZIA-Star-Bronzo-481.html ?

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jest mooooc!


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.