niedziela, 22 grudnia 2013

Reindeer, reindeer, reindeer I caught one of your horns. | The Knife


The Knife - Reindeer


Chyba jednak nie lubię świąt. Nienawidzę świątecznych ozdób, sztucznych choinek, kolejek w empiku, tłoku, ludzi z dziećmi i świątecznych piosenek. Nigdy nie wierzyłam w Św. Mikołaja, no i w przedszkolu mi się za to dostało. Jedynym powodem wartym czekania na święta jest zupa grzybowa oraz możliwość bezkarnego zamknięcia się w kuchni na kilka dni. Ze wszystkich kiczowatych świątecznych atrybutów uwielbiam skandynawskie wzory, tak bardzo jak nie mogę znieść całej reszty z Kevinem samym w domu i Last Christmas na czele. Ale to nie jest nic dziwnego, bo uwielbiam wszystko co skandynawskie. Dlatego też jedyną świąteczną piosenką którą mogę się podzielić w ramach tego posta jest Reindeer The Knife. Mój mózg jest na tyle wymarłym organem, że podczas dekorowania ciasteczek, polegającego na rysowaniu na nich reniferzych rogów, śpiewałam sobie pierwsze dwa wersy tego utworu. I to nie stało się raz. Robiłam to przez jakieś 1,5 godziny. Bez przerwy.




(( w e a r i n g: beanie, watch and scarf with scandinavian prints from vintageshop.pl; Mango coat, nn oversized sweater from allegro.pl, nn burgundy mini skirt, vintage golden rings, Zara satchel bag, McArthur hiking boots )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

12 komentarzy:

  1. zakochana jestem w szaliku, ach, jaki on piękny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanas kradnę ten szalik

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny szalik, bardzo swiateczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny szal!!!!
    i buty bardzo fajne! :)
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik na prawdę świetny. Buty jak dla mnie za ciężkie, nie pasują do spódnicy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit,zakochałam się w tym szaliku i płaszczyku :)
    Też jestem z Lodzi :D
    www.twistedmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja !
    Kochana życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zestaw jest genialny! :) wszystko mi się w nim podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.