środa, 25 grudnia 2013

MERRY CHRISTMAS!


John Lennon - Happy Christmas (War Is Over)


Ze wszystkim się spóźniam, więc nie wyobrażam sobie świątecznych życzeń w odpowiednim czasie. 

Nienawidzę i świąt, i składania życzeń; dlatego też unikałam wchodzenia wczoraj na facebooka. Po porannym przejrzeniu tablicy gdzie KAŻDY post opatrzony był świąteczną tematyką zbierało mi się na mdłości (i to nie z powodu ilości próbowanych słodkości w trakcie przyrządzania ciast).  Uratował mnie jedynie post Maldorora, który z okazji świąt nie życzy nam już niczego, bo na pewno już mamy dość. 
Pomimo tego jednak się przełamię i jak każdy człowiek wykażę się gigantyczną hipokryzją. Korzystając ze świątecznej atmosfery chciałabym podziękować tej grupie osób, która zagląda na tego bloga regularnie, a zauważyłam, że taka też od jakiegoś czasu się utworzyła. Chociaż nie traktuję tego bloga zbyt poważnie, nie staram się go promować, ani nie jestem regularna we wstawianiu postów, jest mi bardzo miło kiedy ktoś docenia to, co robię. A nawet jeśli nie docenia i krytykuje, to również jest mi miło, bo to również jest jakiś odzew. 
Przechodząc do meritum chciałabym złożyć Wam świąteczne życzenia w najpiękniejszych językach świata:

1. po polsku - bo nasz cudowny język ojczysty jest przepiękny i bogaty; mamy odmianę przez przypadki, której nauki nie wyobrażam sobie jako obcokrajowiec; a poezja po polsku brzmi najlepiej i najwięcej można nią wyrazić. 

2. po angielsku - bo to język królów i wszystko po angielsku brzmi lepiej, np. tytuły moich postów i teksty piosenek Lany Del Rey (Moja cipkaaa smkujeee jaaaak cooooola)

3. po francusku - bo to jest naprawdę najpiękniejszy język świata. A jeśli ktoś mówi, że mu się nie podoba to KŁAMIE; no i kierunek mojej nauki mnie do tego zobowiązuje...

4. po szwedzku - wisienka na torcie, albo bardziej świątecznie: gwiazda na szczycie choinki! (Boże, stworzyłam własne powiedzonko!); bo wszystkie języki skandynawskie są piękne jak sama Skandynawia jest. 




(( w e a r i n g: watch and snowflake tights from vintageshop.pl; snowflake gloves bought in Zakopane, vintage basic white shirt, nn oversized sweater from allegro.pl, navy blue skirt from allegro.pl, nn wedges from ebay )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

8 komentarzy:

  1. Hey darling! Found your blog through lookbook. You have amazing style! Followed you on Bloglovin. :)

    http://www.stefanystrange.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oh you're gorgoeus. and merry xmas dear :D
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedni Święta lubią, inni nie :) i nie wiem czy CI teraz życzyć wesołych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to uwielbiam święta, zdjęcia super!
    Wesołych :) ! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rękawiczki i sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.