czwartek, 19 grudnia 2013

Let me live that fantasy | Lorde - Royals


Lorde - Royals


Tumblr przejmuje władzę nad moim życiem niemalże jak Jedyny Pierścień nad Panem Bagginsem. Pomijam już to, że marnuję na niego mnóstwo czasu i tylko siebie pogrążam, ale jeszcze patrzę na wiele rzeczy przez pryzmat tumblrowej rzeczywistości stworzonej przez jego społeczność.  Gdy widzę interesujący mnie obraz albo zdjęcie, czytam jakiś bliski mi fragment książki, czy wiersza, albo gdy spodobają mi się kadry w jakimś filmie; zawsze pierwsze, co myślę, to że chciałabym to sobie znaleźć i zreblogować (oczywiście to nie są moje jedyne przemyślenia, ale potem i tak nie jest wcale lepiej z moim poziomem). Do tego mam jeszcze jakieś idiotyczne skojarzenia. Wystarczyła mi odpowiednia kolorystyka zdjęć i Lorde w tle przy ich oglądaniu, a już skojarzyły mi się z blgami nazywanymi 'vintage' (choć tak właściwie nie wiem jak ma się ich estetyka do tego stylu) postującymi zdjęcia natury, magicznie pięknych lasów, ładnych mieszkanek i miast. A przecież wielkie futro o zwiewnych włosach (po polsku to brzmi bardzo źle, futro ma włosy? tak się mówi?) i cienka, plisowana spódnica do ziemi nie są raczej typowym strojem do podróży i przechadzek po lesie. Jednak pomimo to nie mogę pozbyć się tego absurdalnego skojarzenia. I z tego powodu nie jestem w stanie ułożyć sensownego komentarza.



(( fot. Ewa Falczewska // w e a r i n g: fluffy long hair faux fur coat from ebay, Joy Division fan t-shirt, nn pleated chiffon maxi skirt, vintage golden rings,  Ronkone navy green boots, Zara satchel bag and spiked hat )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

11 komentarzy:

  1. Haha, Monika mam to samo! :) tumblr rządzi.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O i jest uśmiech na zdjęciach! :) Świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja

    zapraszam http://emiplace.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, cudowne wyszły te zdjęcia <3 wszystko w tym jest piękne :o

    OdpowiedzUsuń
  5. futerko i zielone botki są świetne !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawienie


    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.