poniedziałek, 30 grudnia 2013

Christmas Gifts ♡




♡ backpack with little foxes  - vintageshop.pl
♡ hand painted cup with a cute fox ♡ - for.rest via showroom


PS. Zdjęcia są wybitnie paskudne za co przepraszam. Przespałam cały dzisiejszy dzień i obudziłam się, gdy już zmierzchało, dlatego też, niestety, byłam zmuszona wykonać je w ohydnym żarowym oświetleniu, z użyciem lampy błyskowej, czego nienawidzę, bo strasznie spłyca fotografowany obiekt. W dodatku jestem naprawdę beznadziejnym fotografem, stąd też tak okropny efekt. Musiałam się jednak pochwalić, bo o takim plecaku i kubku for.rest marzyłam od dawana. Liski, ogólnie wszystkie leśne i magiczne stworzonka uwielbiam. Dlatego też bardzo pokochałam te rzeczy, już od chwili, gdy sama je dla siebie zamawiałam, potem odbierałam od kuriera i w końcu zapakowałam w Wigilię. Szkoda, że nie dostały ode mnie tak ładnych zdjęć jak na to zasługują. 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

11 komentarzy:

  1. Wcale nie są paskudne! Mi się podobają i super ten kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ten kubek.

    OdpowiedzUsuń
  3. szybko te święta minęły

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przesadzaj,dobrze Ci wyszły zdjęcia :)
    Przesłodki kubek muszę zajrzeć na tę stronę :)
    www.twistedmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty kochana, ja też w tym roku nie mam co narzekać na Św. Mikołaja - spisał się chłopak ;)
    Dziękuję za obserwacje i oczywiście z odwzajemnieniem
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym roku :)
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the vintage style in all the gifts and photos! Great! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych ostatnich stylizacjach wg mnie brakuje jakiegoś akcentu pensjonarskiego:D Jak http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-64406-Botki-LIU-JO-Stivaletto-Avril-S63033-P0170-Nero-22222.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.