poniedziałek, 4 listopada 2013

October on Instagram // FW Poland, FW Afterparties, Places To Go in Łódź, My Cats and Stuff

Jedyne na co miałam siłę przez ostatnie kilka dni to leżenie w łóżku z laptopem i bezmyślne oglądanie True Blood sezon za sezonem. Przez moją chorobę znowu odkładam publikację tekstu odnośnie pokazów fashion weeka i czuję się z tym bardzo głupio, bo w końcu minęły już ponad dwa tygodnie (w co trochę trudno mi wierzyć - mentalnie mam 80 lat i czas mija mi bardzo szybko). 
Jakoś jednak zebrałam się sobie i z ogromnym wysiłkiem oderwałam się od nowego ulubionego sezonu (a było to naprawdę bardzo trudne - Eric pojawia się coraz częściej!!!) i stworzyłam instagramowy mix października. Brawa dla mnie. Such challenge! Wow!

follow me: @monikatanas

FASHION WEEK POLAND









FASHION WEEK x MAŁY PIKUŚ AFTERPARTIES





FASHION WEEK x K MAG x PUMA x ŻUBRÓWKA AFTERPARTY



PWSFTViT w ŁODZI



BREADNIA



DRUKARNIA SKŁAD WINA & CHLEBA



MEBLOTEKA YELLOW



PIKNIK / COLUMBUS CAFE



LIGHT MOVE FESTIVAL / FESTIWAL KAWY w OWOCACH I WARZYWACH



RANDOM STUFF











FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

7 komentarzy:

  1. jak zwykle jestem gwiazda instagrama nie majac swojego ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jesteś gwiazdą <3 Szczególnie na afterach w Pikusiu.

      Usuń
  2. świetnie :)
    zapraszam do obserwowania:
    http://www.agatesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNA RELACJA!!!

    pozdrawiam:* i zapraszam na nowy post
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. co myslisz o jesiennych http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-56312-Czolenka-TOMMY-HILFIGER-Cindy-9-FW56815811-990.html ? Myslisz ze sa spoko?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.