czwartek, 7 listopada 2013

Favourite Colors // Navy Blue Hat and Retro Glasses with Vintage Shirt and Leather Jacket


Connan Mockasin - Hey Chocolate



Mam dwie grupy swoich ulubionych kolorów. Pierwsza to czarny, czarny, czarny i szary, a do drugiej należą wszystkie szlachetne i głębokie barwy takie jak granatowy, szmaragdowy, burgundowy, ciemne odcienie fioletu i brązu, a z jaśniejszych - musztardowy, czy ciepły, karmelowy beż. Bardzo lubię wzajemnie je łączyć, tak jak w tym wpisie. Od dawna szukałam granatowego melonika takiego jak ten. Dlatego, gdy go zobaczyłam, kupiłam go bez zastanowienia. W kurtce mojej mamy najchętniej chodziłabym w niej ciągle. Przeszkadza mi jedynie to, że szerokie rękawy nie są zbyt wygodne przy codziennym noszeniu dość ciężkiej torby. Jest jedną z moich ulubionych rzeczy, które jej zabrałam. Koszulę za to odkryłam dość niedawno i dopiero zaczynam się nią cieszyć.



(( fot. Ewa Falczewska // w e a r i n g: H&M navy blue bowler hat, Brylove retro glasses, vintage 90's leather jacket and shirt, H&M blue jeans, Zara moccasins, Pan Tu Nie Stał eco bag, vintage silver rings )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

14 komentarzy:

  1. Kochana genialna stylówa i piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. te ubrania sa piękne, ale totalne niedopasowane!
    wyglądasz po prostu grubo (nadal bardzo ładnie, ale chcę widzieć twoją figurę, a nie pół metra za dużo materiału!!)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takiego rodzaju obuwia ale przyznam, że ten model mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój styl, nie jest w 100% nudny i zwykły, ale ciekawy i przyciągający uwagę fajnymi rzeczami :). Duży plus ode mnie :). Oby tak dalej i życzę powodzenia :).

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl :) Wg mnie dobrze wygladalabys rowniez w tego typu bluzach http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny bardzo oryginalny, taki Twój styl kochana Super!!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER STYLOWY LOOK!! mega

    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się całość, ale podoba mi się, że masz swój styl ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny kapelusz.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co tak wciągasz te policzki? Wygląda to nienaturalnie i po prostu brzydko, jakbyś chciała sobie wyszczuplić twarz na siłę...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym zalozyla takie buty na twoim miejscu http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-44049-Botki-ECCO-35103302001.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lepiej coś za kostkę wybrać? Ale ładnego. Jak na przykład http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-57266-Botki-GINO-ROSSI-DTF442-C52-8Y8Y-3335-0.html

    OdpowiedzUsuń
  13. cos ostrzejszego by Ci pasowalo. Na przyklad http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-61366-Botki-VENEZIA-Nappa-Sapporo-7439-Nero.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.