poniedziałek, 28 października 2013

Fashion Week Poland / Outfit #3


Arctic Monkeys - Arabella


Trzeci i ostatni post, w którym pokazuję wam jak wyglądałam podczas dziewiątej edycji Fashion Week. W najbliższych postach postaram się ująć w słowa to, co miałam okazję zobaczyć podczas pokazów Out Of Schedule oraz na Designer Avenue. 

Tak naprawdę to już od jakiś dwóch lat marzyłam o czarnym futrze z "dłuższymi włosami". Jest ono jedną z tych rzeczy, które podobają mi się tak bardzo, że aż boję się konfrontacji z nimi, żeby tylko uniknąć rozczarowania, bo nie potrafię sobie wyobrazić, żeby w rzeczywistości mogły być tak idealne jak to sobie wymyśliłam. No i fakt, trochę miałam z tym racji. Moje futro marzeń jest raczej połączeniem cienkiej kurtki ze swetrem i obawiam się trochę, czy wbrew pozorom, nie będę musiała się z moim wymarzonym futrem rozstać przy pierwszych ujemnych temperaturach. Na razie cieszę się jego pięknym wyglądam i staram się zapomnieć o tej maleńkiej wadzie. Choć oczywiste, że nie wyglądam w nim tak pięknie jak Abbey Lee, Frida Gustavsson, Kate Moss, czy siostry Olsen, które to w podobnych futrach również się pojawiały (a jak już to wiele razy mówiłam wielbię je od bardzo dawna); to i tak czuję się w nim świetnie. 





(( fot. Lidka // w e a r i n g: fluffy long hair faux fur from ebay, URBAN BEINGS mini burgundy rose tiara, vintage shirt, polka dots vintage skirt, Reserved belt, Parfois bag, Dr Martens inspired burgundy Mc Arthur boots, vintage rings, golden Geneva watch from edibazzar.pl )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

13 komentarzy:

  1. cudowna stylizacja, bede tutaj czesciej zagladac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcie, piękne :D i gorylkowe futerko jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym futrze wyglądasz naprawdę ładnie. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, ale wydaje mi się, że lepiej pasowałyby do niej jakieś "delikatniejsze" buty.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje tu odrobiny brazow w Twojej stylizacji. nawet w takiej ilosci jak buty http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-58616-Botki-TOMMY-HILFIGER-Brenda-4-A-FW56815998-Cognac-606.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mysisz, ze szpilki bylyby ok dla takich stylizacji? jak te http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-60694-Szpilki-GUESS-FL4RTHPAT08-Black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. co myslicie o takich butach? http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-61361-Botki-VENEZIA-Star-Bronzo-481.html czy za bardzo "metalowe"?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.