sobota, 14 września 2013

Local Heroes Do It Better in Prague!


Bat  For Lashes - A Wall


Pierwsze dwa tygodnie szkoły minęły mi nadspodziewanie szybko. Już od pierwszego dnia mam bardzo dużo pracy. Cały czas się uczę i nie wiem jak dam sobie radę później z dodatkowymi dwoma kursami językowymi, kiedy dwa razy w tygodniu będę wracać do domu ok. 23...
Szkoła tak bardzo mnie zajęła, że w środku tygodnia nie tyle, że nie miałam czasu, ale bardziej, po prostu zapomniałam o wstawieniu posta. Nagle zorientowałam się, że jest piątek i cały tydzień jakoś mi umknął. Nawet nie wiem jak to się stało, że minęło, aż tyle czasu od kiedy byłam w Pradze. Wciąż tęsknię za tym miastem, a wszystkie związane z nim wspomnienia są bardzo świeże. Już teraz planuję jak najszybciej tam wrócić. Najlepszym pomysłem wydaje mi się plan ze spędzeniem tam Sylwestra - nie musiałabym wykosztowywać się na nocleg, if you know what i mean. 
Jest sobota, godzina 13, właśnie skończyłam jeść śniadanie, które zaczęłam o 9, dzięki czemu wprawiłam się w wakacyjny nastrój. Stąd też mały throwback do pierwszego dnia w Pradze, kiedy dopiero poznawałyśmy miasto i przy pięknej pogodnie chodziłyśmy bez celu po jego ulicach. Miałam nastrój do noszenia niczego, stąd proste zestawienie t-shirtu i czarnej spódnicy maxi z rozcięciem, która znalazłam niedawno w szafie mojej mamy.



(( w e a r i n g: 'Doing real stuff sucks' tee from Local Heroes, nn vintage skirt, H&M worker boots, nn vintage sunnies, golden watch from edibazzar.com, Zara satchel bag,)) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

10 komentarzy:

  1. ojjj jak dobrze ,że moje wakacje jeszcze trwają

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica
    esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Praga jest piękna! zazdroszczę takich wakacji ;) podoba mi się bardzo Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twoje posty z Pragi, bo sama się wybieram do niej w przyszłym tygodniu :) . Jestem kilka lar starsza od Ciebie, ale pamiętam jak sama byłam w liceum i wracałam do domu podobnie jak Ty przez kurs językowy. Bywało ciężko, szczególnie w zimie gdzie najchętniej pół dnia bym przesypiała, wieczorami wracając do domu w autobusie już było ciężko nie zasnąć ;) . Mimo to warto, nauka języków jest b. przydatna :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Monika jesteś świetna w takim wydaniu :-))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja stylizacja, genialne fotki!!!
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem ogólnie raczej za takimi półbutami http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-46100-Polbuty-AJF-494.html :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslisz ze takie proste buty na zime beda ok? http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-60521-Botki-VENEZIA-8322-Oxi-Bruc.html czy to raczej tak o na codzien, a lepiej kupic cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.