niedziela, 22 września 2013

60's Retro Dress for Everyday


Nouvelle Vague - Dance With Me


O błękitnej sukience mówiłam już, gdy pojawiła się w jednym z moich Fashion Weekowych outfitów <tutaj>. Wtedy zestawiłam ją ze szpilkami oraz naszyjnikiem w stylu retro. Bez skórzanej ramoneski i kopertówki z kastetem tamto połączenie sprawiłoby dość oficjalne, balowe wrażenie.
Tym razem również postanowiłam zmienić trochę pierwotny charakter tej sukienki. Teraz jednak poszłam w inną stronę i stworzyłam z nią codzienne, miejskie zestawienie. Kardigan w kwiatki, białe tenisówki i cudowna eco torba od MDi.Mod.Shion nadają lookowi lekkości i sprawiają, że jadąc tramwajem ubrana w absolutnie najpiękniejszą rzecz z mojej szafy nie czuję się jak zagubiona w pierwszej dekadzie XXI wieku postać z Mad Mena. 


Bardzo przepraszam za straszenie Was moją napuchniętą, zaczerwienioną twarzą  z opadniętymi powiekami i sińcami pod oczami. W dniu robienia zdjęć byłam potwornie zmęczona. To nie żadna nowość, ani ewenement w moim przypadku, jednak z tego, co widzę po zdjęciach  wybitnie nie poradziłam sobie z opanowaniem mimiki. 

Z drugiej jednak strony muszę przyznać, że zdjęcia same w sobie wyszły prześlicznie, a to za sprawą jej autorki - Ewy, której bardzo dziękuję, że dała sobie radę z tak kapryśną i beznadziejną modelką. 


(( w e a r i n g: DIY 60's inspired retro dress, MDi.Mod.Shion eco bag, nn floral cardigan, nn white trainers, nn silver watch bought in Spain, nn silver rings and bracelet, )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. Modelka wcale nie była kapryśna i beznadziejna :)
    Ciesze się, że zdjęcia się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana,tę sukienkę to czym prędzej wywal do kosza. Totalnie nie służy Twojej figurze. Po pierwszych dwóch zdjęciach myślałam, że jesteś w ciąży *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia otyłości, a nie kroju sukienki. Betty Draper nie wygląda jak w ciąży.

      Usuń
  3. Marudzisz z tymi zdjęciami, moim zdaniem wyszły lepiej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co byś powiedziała na http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-59874-Botki-AJF-591A-389.html ? Są ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze skojarzenia: Królewna Śnieżka...nie wiem czemu;) Sukienka jest śliczna! :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż ja nie czułabym się za dobrze w takiej sukience, to trzeba przyznać, że do Ciebie pasuje! a intensywny niebieski z tą genialną czerwienią na ustach fajnie współgra. no i te loki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. tłuszcz się trochę wylewa, i cera nie za bardzo:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie te sińce i zaczerwienia na twarzy? Nic podobnego nie widzę albo masz świetnego fotografa. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeny blog ;)
    pozdrawiam www.madeleine-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczo wyglądasz! masz piękne włosy, ale Ci zazdroszczę... :)

    xoxo,
    TVL

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna ta sukienka : )
    i plus za torbę, która jest naprawdę uniwersalna i pasuje nie mal do każdych stylizacji jako dodatek.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze rozpływam się nad Twoimi loczkami, cudowne<3
    + sukienka przesłodka, ma b. fajny kolor:)
    Buziaki, Cleo:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna fryzura.
    A nie myslalas nad jakimis takimi jestennymi butami do tej sukienki? Jak np http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-58721-Botki-TOMMY-HILFIGER-Natalie-1-B-FW56816040-Cognac-606.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chyba spróbowała ubrać coś w takim klimacie http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-58616-Botki-TOMMY-HILFIGER-Brenda-4-A-FW56815998-Cognac-606.html
    Choć nie wiem czy nie za jasny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.