niedziela, 25 sierpnia 2013

Zara Tartan Suit x DRSS tee with Converse sneakers // Prague #1


Asaf Avidan - One Day (The Knocks Remix)


Chociaż doskonale wiem, że tylko shit bloggers wear Zara tartan suit to jednak nie potrafiłam się oprzeć, gdy zobaczyłam go na wyprzedaży dwa razy tańszego. Podobał mi się od bardzo dawna i właściwie w każdym wydaniu. Zaletą jego ogromnej popularności była możliwość zobaczenia go w wielu interpretacjach na setkach blogów. Ja również już teraz mam mnóstwo pomysłów na to jak będę go nosić. Jednym z nich jest połączenie go z t-shirtem i trampkami, dzięki czemu stracił sztywny i oficjalny charakter garnituru. Do tego okulary i duża torba. Taki zestaw świetnie sprawdził się na kilkugodzinne spacery i zwiedzanie Pragi. 




(( w e a r i n g: Zara tartan suit, 'Doing real stuff sucks' tee from Local Heroes, Givenchy Nightingale inspired bag from ebay, vintage golden rings, golden watch from edibazzar.com, Converse All star sneakers, Zara satchel bag, vintageshop.pl glasses )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. Tez go chcialam kupic, ale nie znalazlam go juz nigdzie, a szkoda, bo jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zamówiłam w sklepie internetowym. Nie przypominam sobie, czy kiedykolwiek kupiłam coś w Zarze w sklepie. Szczególnie podczas wyprzedaży to jakiś koszmar.

      Usuń
  2. Jesteś jedną z niewielu polskich blogerek, która tworzy stylizację 'z charakterem'. Bardzo to w Tobie lubię. Na blogu nie prezentujesz kolejnej takiej samej stylizacji. Właśnie totalnie popadłam w Twoim Tublrze! Zawiera bardzo inspirujące zdjęcia. Mimo iż mam nieco odmienny styl od Twojego, bardzo lubię czerpać pomysły od Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dla takich słów cieszę się, że jakiś cudem nie usuwam tego bloga :)

      Usuń
  3. Cholernie podoba mi się ten komplet z Zary.. niestety nie było mi dane go kupić. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. duza torba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dablju jak Woodstock. Praktyczna, wygodna, niezastąpiona i stylowa. DUŻA.

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz.
    esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba juz kultowy komplecik. czad<3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten garnitur. a te conversy to które? te: eobuwie.com.pl/product-pol-8520-Trampki-CONVERSE-All-Stars-Hi-Red-M9621.html ? czy to jakiś inny odcień, którego nie umiem namierzyć? :) look na plus, fryzura jest super :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw genialny bo całkowicie eklektyczny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest swietnie. Podoba mi sie ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Conversy i garnitur super look:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super połączyłaś ten garnitur

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie byłoby zobaczyć ten garnitur w eleganckim wydaniu. koniecznie czerwone usta + szpilki (tak jak u ciebie :P) w tym odcieniu - eobuwie.com.pl/product-pol-55447-Polbuty-HOGL-6-10-8004-Red-4000.html nie wiem jaki kolor topu/koszuli. pokaż swoją interpretację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.