czwartek, 8 sierpnia 2013

Pink Princess in the Castle


Petula Clark - Downtown


W tym roku moje wakacje wyglądają trochę inaczej. Nie mam w planach pobytów w nadmorskich kurortach, zazwyczaj ograniczających się do leżenia całymi dniami na plaży z ewentualnością przeniesienia się z nic nierobieniem nad basen.
W poniedziałek wróciłam z Poznania, a pod koniec sierpnia wyjeżdżam jeszcze do Pragi. Taka wersja wakacyjnych wyjazdów bardzo mi odpowiada. Same z Anią znalazłyśmy mieszkanie na airbnb, ustaliłyśmy gdzie chcemy spędzać czas i ile nam to zajmie, jakie miejsca planujemy zobaczyć, czy po których dzielnicach po prostu pospacerować by robić zdjęcia, obserwować ludzi, architekturę i poczuć ich atmosferę. Nienawidzę zorganizowanych wyjazdów z ogromną grupą obcych i irytujących mnie ludzi, a już tym bardziej zwiedzania miast z przewodnikiem, który zazwyczaj mówi o rzeczach dobrze mi znanych albo kompletnie mnie nie interesujących. W dodatku jest to tak okropne uogólnienie, bieganie od zabytku do zabytku z napiętym grafikiem i ciągłym spoglądaniem na zegarek, a przecież trzeba jeszcze znaleźć czas, żeby marudzący już na nudę turyści mogli kupić kiczowatą pamiątkę i pójść na obiad do McDonald's!


(( w e a r i n g: MDi.Mod.Shion shopping eco bag, vintage lace shirt, Retrovintage pink floral skirt, nn silver watch bought in Spain, nn silver ring, H&M retro cateye sunglasses, nn white trainers )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana super torba Eko. Bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, wyglądasz rewelacyjnie!!!!
    Obserwujemy się na Bloglowin, mój http://www.bloglovin.com/en/blog/4134273

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw,taki delikatny! Lubię takie:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. super look !
    cuudowna torba <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ja również nie lubią wyjazdów zorganizowanych ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny look:) torba wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że odwiedziłaś moje rodzinne miasto:) Spodobał Ci się Poznań?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) bluzka mi się podoba. a trampki właśnie kupiłam podobne, tyle że z converse :) eobuwie.com.pl/product-pol-57639-Trampki-CONVERSE-Jp-Helen-Ox-537231C-White.html - pierwszy raz zdecydowałam się na białe, ale jakoś do mnie przemówiły, no i teraz to już w ogóle jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.