sobota, 17 sierpnia 2013

I Want Candy


Bow Wow Wow - I Want Candy


Tylko ja mogłam zapomnieć o tym, że nie opublikowałam zdjęć.  I to w dodatku tak ładnych, autorstwa Dominiki Michałek, która już raz miała okazję pomóc mi przy współtworzeniu tego bloga (<tutaj>). Uświadomiłam to sobie dopiero wtedy, gdy szukałam linku do nieistniejącego posta, żeby wstawić go na facebooka.
Przesłodka karuzela w paryskim stylu znajduje się w Manufakturze chyba od samego jej otwarcia. Od kiedy tylko pamiętam przykuwała moją uwagę. Jako tło dla miętowej baskinki i sandałów oraz pastelowo różowej spódniczki i torebki sprawdziła się idealnie. Apogeum słodkości, banału i kiczu. Ale w końcu są wakacje, mogę sobie na to pozwolić. 



(( fot. Dominika Michałek // w e a r i n g: nn mint peplum top from allegro.pl, New Look retro neklace, Retrovintage floral pink skirt, H&M mint stiletto sandals, nn satchel bag from allegro.pl )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

20 komentarzy:

  1. kooocham to ! a wiesz, że dzisiaj akurat sobie myślałam "ciekawe, kiedy doda te zdjęcia" :pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam karuzele w tle na zdjęciach ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, faktycznie słodziak :)) cudowna karuzela!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory cudowne, do zjedzenia.
    Bardzo spodobały mi się sandały i pomyśleć, że to H&M! :)
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne jest to połączenie kolorów. właśnie zamówiłam absolutnie cudowną miętową torebkę, nie mogę się doczekać aż przyjdzie :) eobuwie.com.pl/product-pol-54689-Torebka-GUESS-Yorkshire-CG389409-Mint.html i koniecznie muszę dorwać taką bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie <3 świetna stylizacja i tło! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sceneria ♥ wszystko jest takie urocze i ta stylizacja! pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz uroczo i fajna karuzela w tle!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, naprawdę genialne! No i tło <3 Uwielbiam tą karuzelę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)bluzka i spódnica <3 <3 <3
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey hey your makeup is gorg!!
    First time visiting your lovely space and I'm already "addicted" girl your layout is amazing!! Keep going with this amazing job!! :)

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    OdpowiedzUsuń
  13. love your photography :) and really like your blog name! the mind mind.. my favorite color is mind green.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia i miejsce ich wykonania :)
    Obserwacja za obserwacje ? Zapraszam http://holdwind-stuff.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zdjęcia z wesołego miasteczka...śliczne

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.