sobota, 31 sierpnia 2013

Boho Prints with Leather Jacket and Worker Boots // Prague #2


Trentemøller - Never Stop Running (feat. Jonny Pierce of The Drums)


Sukienkę maxi w etniczne wzory, którą kupiłam kilka lat temu na tureckim bazarze już raz pokazywałam na blogu <tutaj>, również zestawioną w podobnym stylu jak teraz. Chociaż w założeniu powinno się ją nosić do sandałów i letnich toreb to ja jednak zdecydowanie bardziej wolę przełamywać jej wakacyjny charakter mocniejszymi i kontrastowymi dodatkami dodatkami. Z ciężkimi workerami i dość masywną skórzaną kurtką kojarzy mi się trochę grungowo i festiwalowo. Oczywiście podczas zwiedzania, czy bezcelowego włóczenia się ulicami Pragi nie mogłabym obejść się bez mojej ulubionej, przepięknej, ale przede wszystkim ogromnej miejskiej torby. (Boże, stałam się Mają Sablewską, przepraszam). 


(( w e a r i n g: nn dress with boho prints bought in Turkey, nn vintage leather jacket, Givenchy Nightingale inspired bag from ebay, H&M worker boots, vintage silver and golden rings )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

7 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!! :) oo i o takiej kurtce marzę:o

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i kurtka super. buty torche mi sie gryza z dlugoscia sukienki (moze gdyby byla troche dluzsza...), ale i tak fajnie. za to poprzednia stylizacja - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze panią kiedyś poznać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mam powiedzieć? REWELKA! Cholernie mi sie podoba, stylowo i z klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia, sukienka niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, idealnie na wczesną jesień :-)

    Pozdrawiamy - modniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te są całkiem spoko http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-57988-Kozaki-A-J-F-459-262.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.