piątek, 12 lipca 2013

Vintage outfit for Panek Design fashion show


Kari Amirian - Jump Into My Heart And Stay


Tak się złożyło, że po zakończeniu roku szkolnego nie miałam już czasu na powrót do domu, żeby przebrać się przed pokazem Mateusza Panka, o którym pisałam w poprzednim poście.
Jak wiadomo, na oficjalne szkolne wydarzenie nie mogłam ubrać się jakkolwiek. Chciałam jednak uniknąć banalnego połączenia biała bluzka + czarna spódniczka, w którym wieczorem na Piotrkowskiej czułabym się trochę dziwnie. Dlatego zwykły czarny żakiet zamieniłam na oversize'ową marynarkę w kolorze khaki, do którego świetnie pasuje brązowa torbo-teczka. Dopełnieniem całości był mój ulubiony ostatnio czarny kapelusz z ćwiekami oraz czarne, dość masywne koturny nad których zakupem myślałam już od jakiegoś czasu.


(( fot. Ewa Falczewska Photo - please like her facebook page! // w e a r i n g: Zara spiked hat, nn vintage basic white shirt, nn vintage jacket, F&F belt, golden Geneva watch from edibazzar.pl, Zara retro satchel bag, nn black wedges from ebay ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

8 komentarzy:

  1. wOw...jaki genialny look-sprawił, że juz cię uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. całość wygląda prześwietnie :* i kocham twoją torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakoś smutno wyglądasz w tym zestawie. Nie bardzo mi pasuje do młodej, ślicznej i uśmiechniętej dziewczyny jaką poznałam w Warszawie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowo, chociaż szaro i buro.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczym z filmu wojennego, jednak ja lubie takie klimaty. (jednak tylko na kims)
    http://idealnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka niestety na minus, ale reszta zestawu bardzo mi sie podoba :-)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie :) kapelusz jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.