czwartek, 25 lipca 2013

Lazy summer


Cambio Sun - Intuition


Pierwszy post od dwóch tygodni. Jestem oficjalnie najgorszym bloggerem świata. A właściwie najbardziej leniwym. Moje wakacje jak na razie polegają jedynie na oglądaniu seriali i tumblrowaniu (no tak, jeśli chodzi o tumblr to bloggerem jestem wzorowym, przykładnym i sumiennym). Usprawiedliwić się mogę jedynie tym, że już dwa razy wychodziłam z domu z aparatem, ale pogoda zmieniała moje plany. Nie dość, że jestem leniwa to jeszcze pechowa. Dodatkowo należę do grupy 0,1% ziemskiej populacji, która nie lubi lata. Wysokie temperatury, duża ilość słońca i wolnego, wakacyjnego czasu sprawiają, że w czasie, gdy większość ludzi opala się w każdym możliwym miejscu, ja całymi nocami, z laptopem na kolanach i kotem śpiącym u boku, starannie pielęgnuję swoje sińce pod oczami oraz dbam o zachowanie jak najjaśniejszego koloru skóry. Gorące dnie przesypiam. I gdy w końcu się budzę, ostatnimi rzeczami jakie chcę założyć są typowo letnie, kolorowe i dużo odsłaniające ubrania. Coś czuję, że tego lata pożegnam się z moimi niedawno uwielbianymi różami, słodkimi pudrami, a właściwie to ze wszystkimi żywymi kolorami. Zauważyłam, że nie czuję się już w nich pewnie i komfortowo. Nawet podczas wieczornego spaceru z mamą, kiedy to robiłyśmy te zdjęcia niedaleko mojego domu.


(( w e a r i n g: vintage white jacket, H&M oversized mint sweater, Pretty Girl pink belt, pink satchel bag from allegro.pl, nn silver watch bought in Spain, Retrovintage skirt, nn flats, pink Urbanears, LOCAL HEROES Cat Face iPhone case )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

11 komentarzy:

  1. każdemu zdarza się poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna spodniczka! :)
    http://idealnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak tumblra to masz perfekcyjnego! :D uwielbiam, a twoja torebka z tego posta podoba mi się najbardziej <3 jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta torebka! Wyglądasz fantastycznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już wróciłaś ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie bluzki, spódniczki i torebki mnie zachwyca ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. high five! też tylko siedzę w domu noł-lajfuję :3 masz może jakieś konkretne seriale do polecenia? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, masz straszne nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu lepsze by byly takie buty http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-49021-Sandaly-GEOX-D-Sibilla-S-S-D32T5S-021NH-C4002.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne połączenie kolorów tylko te baleriny średnio pasują, zobacz te: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-50561-Baleriny-MEXX-Bali-2-F7AWA009-344-.html - wydaje mi się, że pasowałyby ci do przyszłych stylizacji, skoro to są twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.