czwartek, 27 czerwca 2013

Pale skin, white clothes.

Dawid Podsiadło - Trójkąty i Kwadraty


Biały zdecydowanie nie jest moim kolorem, pomimo tego, że zazwyczaj podoba mi się, gdy widzę jak jest noszony przez innych ludzi. Czuję się w nim niekomfortowo, wydaje mi się, że bardziej przyciągam uwagę, niż w ciemnych kolorach. Tak jak zimą nie potrafię sobie wyobrazić nawet próby poradzenia sobie z nim, tak lato wydaje mi się bardzo odpowiednią porą do eksperymentów.
Kolejnym motywatorem do przełamania niechęci okazało się odnalezienie w domu (o jakże by inaczej) lekkiej, prostej kurtki, która dla odmiany bardzo mi przypasowała.


(( w e a r i n g: vintage white coat, basic shirt and skirt; nn silver watch bought in Spain, CCC mint ring, H&M mint 90's style sandals, Pan Tu Nie Stał eco bag))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

20 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz maleńka

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje do Ciebie taka kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci w białym! Świetnie zestawiłaś buty, w ogóle są świetne;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bombowo, chociaż w ostatnim czasie, to chyba złe określenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku, tej spódnicy całym sercem zazdroszczę, cudowna! I sandałki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiechnij się bo masz skwaszoną minę jak niezadowolona córeczka tatusia

    Kaya

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie też średnio daję sobie radę z białym ;) Jednak Tobie powiem, że wyglądasz na prawdę dobrze, biel Ci pasuje :) Oddawaj buty!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te same opory przed bielą - nie czuje się w niej dobrze, lecz na innych bardzo mi się podoba. chyba też w końcu muszę się przemóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te buciki!
    fajnie kolorystycznie i duzo warstw!
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo oryginalną urodę! obserwuję i czekam na kolejnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz, super outfit! :)

    Zapraszam do mnie!

    http://cupofnovember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw niezbyt mi się podoba. Cała stylizacja lepiej by wyglądała, gdyby ubrania i dodatki były w jednakowym stylu i odcieniu bieli. Z elegancką koszulą zdecydowanie gryzie się torba - szarawa, casualowa, natomiast płaszcz jest dla mnie zbędną warstwą - sylwetka wydaje się obszerna i nadmuchana.
    Świetnym wyborem były z kolei buty - nowoczesne, proste, ale niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są genialne :) Ja nigdy nie ubieram się cała na biało, ale mam za to bardzo dużo zwykłych białych koszulek i koszul :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Helpful info. Lucky me I found your web site accidentally,
    and I am shocked why this coincidence did not took place earlier!
    I bookmarked it.

    My blog post - revita rx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.