niedziela, 12 maja 2013

FASHIOPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND OUTFIT DAY 4


Jai Paul - Jasmine


Ostatniego dnia Fashion Weeku byłam tylko na pokazie Wioli Wołoczyńskiej (która swoją drogą coraz bardziej zdaje się być moją ulubioną polską projektantką) oraz na zamykających pokazach zagranicznych gości.
Dzień był ciepły i słoneczny, dlatego w miejsce kapeluszy, tudzież innych przedziwnych nakryć głowy, założyłam okulary, który świetnie sprawdzają się w roli opaski na włosy. Zrzuciłam też z siebie wszelkie futrzane ozdoby na rzecz dziewczęcej, letniej sukienki, o której w pewien sposób mogę powiedzieć, że jest mojego projektu (brzmi dumnie, ha!). W końcu dokładnie sobie wymyśliłam jak ma wyglądać, samo wykonanie pozostawiając krawcowej, bo niestety szyć nie umiem, co bardzo chciałabym kiedyś nadrobić. Wtedy moja szafa chyba byłaby pełna takich sukienek, inspirowanych latami 50, Audrey Hepburn i Mad Menem.



(( w e a r i n g: vintage leather jacket, H&M cat eye sunglasses,  New Look necklace, 50's inspired dress designed by me and made by a seamstress, ebay knuckle-duster clutch, Duno silver stiletto heels, vintage ring ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma zdjęcia bez kurtki, ciekawa jestem Twojego projektu. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, wyglądasz znakomicie! Sukienka przepiękna idealna na letnie spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoja stylowka byla nieprzesadzona, bardzo bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to ślicznie wygladalas

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się Twoje szpilki, idealnie prezentują się w tym zestawieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, o wiele lepiej wyglądasz w takich krótszych niż maxi;) Śliczne szpilki i idealne zestawienie!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypominasz mi pewną aktorke ale nie pamiętam jak się nazywa.. Zapraszam na nowy, dosyć krótki post, w którym możesz zobaczyć zdjęcia z mojego spotkania z aktorami Pierwszej Miłości ;-) Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fanka Twojego stylu.
    zatrzymany w czasie.
    niebanalny.

    zapraszam.
    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna sukienka:)

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ty masz grube nogi :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. w takich byłoby o niebo lepiej http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-44375-Polbuty-GUESS-FL4MR5PAT07.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci z czerwonym dywanem..<3
    częściej bywaj:)
    + świetny outfit!!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczysz się francuskiego w szkole ? ;) bardzo łatwy jezyk <3
    Tu es encore au collège ou au lycée ? je te poses la question car tu as l'air bien jeune ;) j'espère que tu as compris ce que j'ai écrit :)
    Lilka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :). Sukienka w jednym z moich ulubionych kolorów ;). Też jestem z Łodzi :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a nice style you have!
    Follow each other?

    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.