wtorek, 7 maja 2013

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND OUTFIT DAY 3


Chmara Winter - Tucy Chacy (feat. Kari Amirian)


Nie tak dawno bardzo modna (w blogosferze) beanie z woalką wydawała mi się trendem wybitnie idiotycznym. Po pewnym czasie zamarzyła mi się jednak woalka w tradycyjnym wydaniu, czyli przy toczku. Oczywiście stało się to pod wpływem dwóch filmów - Bękartów Wojny z Melanie Laurent w roli Żydówki Shoshany, która przygotowując się do podpalenia kina pełnego nazistów, czarną woalką zakryła sobie twarz w taki sposób, że scenę tę cofałam i powtarzałam po kilka razy (<tutaj>) oraz Anny Kareniny, z której najlepiej zapamiętanymi przeze mnie sceną nie są chwile Anny z Wrońskim, ale zbliżenie na absolutnie piękna, zakrytą twarz Kery Knightley (<o właśnie to>).
Pierwszym co więc zrobiłam było zreblogowanie na tumblr tych dwóch zdjęć, a potem zaczęłam dzielnie przekopywać miliony stron na ebay'u. Tutaj jak zwykle czekało mnie rozczarowanie. Oczywiste jest przecież, że zawsze, gdy tylko coś sobie wymarzę to nigdy nie znajdę dokładnie tego, co  mam cały czas przed oczami wyobraźni.
Gdy już ostatecznie się poddałam, przez przypadek weszłam do malutkiej pracowni modystki. Dokładnie taki toczek o jakim myślałam leżał na wprost drzwi, na samym środku, pośród innych cudownych i kolorowych kapeluszy.


(( fot. Marlen Stahlhuth // w e a r i n g: pill box with veil from millinery atelier, vintage fur collar, pink dress from vintageshop.pl, vintage belt, vintage bag, CCC wedges ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

16 komentarzy:

  1. Genialny toczek! <3
    Też je uwielbiam
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem ubierasz się jak stara-malutka. Wypróbuj ten styl za jakieś 15 lat, a nie w momencie, kiedy jesteś bardzo młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ją lubie twój styl jest on z innego świata. Cały czas się w nim utrzymujesz i Wygladasz dobrze. Jak dla mnie jesteś zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, ze czerpiesz inspirację z filmów, ogólnie z kultury, ze sztuki :)) A tego bardzo mi brakuje ostatnio na blogach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ten toczek jest przepiękny! o wiele bardziej podoba mi się ta wersja, od tych wcześniej pokazywanych na innych blogach czapek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. zjawiskowo wyglądasz, bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wyglądasz !
    Bardzo udana stylizacja!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcia :) Masz cudne włosy <3

    http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twój styl.
    lubię toczek z woalką w Twoim wydaniu.
    ostatnie zdjęcie. :)

    zapraszam.
    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś fantastycznie. A ten toczek jest boski. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj takie http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-54151-Klapki-GINO-ROSSI-DL638L-OUT-STST-9900-0.html Koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. A co myślisz o takich? http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-44378-Polbuty-GUESS-FL3EWASUE08.html
    są ok?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa co Ty i Twoje czytelniczki powiedziałyby na http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-54089-Klapki-VENEZIA-753-6492-A-W3.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.