piątek, 26 kwietnia 2013

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND OUTFIT DAY 2


Move D - Useless


Są takie kolory, które razem uwielbiam tak bardzo jak nienawidzę połączenia czerni z czerwienią. Jest to m.in. mix kolorów jakie miałam na sobie drugiego dnia na fashion weeku. Głęboka czerwień z szarym i butelkową zielenią, ze złotymi dodatkami i brązem - zestawienie, które równie mocno jak sepia od razu kojarzy mi się z czymś utrzymanym w klimacie vintage.
A we wcześniejszym zamyśle miałam ubrać się zupełnie inaczej, ale zostałam oszukana przez telefon, według którego miało być o jakieś 10°C cieplej, niż myślałam, że będzie i ile to faktycznie tego dnia było. Mój najpiękniejszy płaszcz został w domu, a ja, w zupełnym przeciwieństwie do dnia pierwszego, marzłam.


(( w e a r i n g: Zara spiked hat, vintage dress, vintageshop.pl blazer and ring with wings, Reserved belt, CCC blue ring, Zara satchel bag, New Look shoes ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

11 komentarzy:

  1. pięknie! uwielbiam twój kapelusz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Uwielbiam burzę Twoich włosów !

    OdpowiedzUsuń
  3. no i czemu tak do pikusia nie poszlas! slicznie :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) A takie butki jak dla mnie też by pasowały http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-41711-Polbuty-TOMMY-HILFIGER-Carrie-4-FW56813569-990.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle nietuzinkowa.
    oryginalna w każdym calu.
    dobrana perfekcyjnie.
    uwielbiam.


    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny outfit, wyglądasz świetnie. Tak przy okazji powiem, że zdarza mi się Ciebie widywać na naszych łódzkich ulicach ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygladasz;)
    Czytałam komentarze w poprzednim poście i napisalaś, że masz mase kompleksów. To ciekawe, bo wydajesz sie osobą pewną siebie i taką, która nie przejmuje sie opinią innych. Sama jestem z Lodzi i cie kojarze, stąd takie zdziwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w kapeluszach :) Zapraszam do mnie alessablack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look, idealnie to wszystko ze sobą zestawiłaś, cudowna marynarka! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.