środa, 24 kwietnia 2013

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEEK POLAND OUTFIT DAY 1


TJPN - Without


Po prawie miesięcznej agonii bloga powracam z fashion weekową relacją, która obejmie kilka postów i biorąc pod uwagę moje obecne zasoby energii, nie mam pojęcia ile czasu mi zajmie ukończenie jej.
Przy przeglądaniu facebooka częściej natrafiam (niestety?) na fotorelacje z tzw. street style'm, niż na recenzje pokazów, więc sama również zacznę od zaprezentowania tego jak byłam ubrana w poszczególne dni łódzkiego tygodnia mody. Nie jestem w stanie powstrzymać się od napisania kilku słów na temat samych kolekcji. Pomimo tego, że mój blog trafia raczej do wąskiego grona odbiorców to uważam, że po to właśnie tam byłam, żeby móc się potem podzielić swoimi opiniami. Przecież nie po to, żeby coś kupić, bo o tak mnie nie stać.

W czwartek, jak i w piątek nie mogłam pozwolić sobie na balowe kreacje, szpilki, cekiny, 20-centymetrowe koturny, dziwne nakrycia głowy, czy eksponowanie bielizny, bo na pokazy przyszłam prosto po szkole. Dlatego też mam na sobie najgrzeczniejszą na świecie nową sukienkę z vintageshop.pl. Żeby było jeszcze grzeczniej zlikwidowałam dość dziwaczny dekolt spinając kołnierzyk pod szyją prześliczną plastikowo-kryształową broszką mojej babci, a włosy spięłam żałobną spinką z motylkiem, którą w środę znalazłam w domu.


(( w e a r i n g: vintageshop.pl dress, nn vintage coat, Parfois bag, Reserved belt, vintage brooch, vintage hairclip with lovely butterfly, CCC black wedges )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

15 komentarzy:

  1. jesteś taką ładną dziewczyną, więc czemu postarzasz się tak strojem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Po prostu lubię taką stylistykę, a przy okazji dobrze czuję się w takich "babciowatych", luźnych i długich sukienkach. Mam miliony kompleksów i fajnie jest się zamaskować.

      Usuń
  2. W starym stylu:)
    Zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem totalną fanką Twojej urody!
    i stylu.
    mieć Cie przed obiektywem- marzenia *.*

    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wiesz, ja zawsze jestem otwarta na propozycje... ;D

      Usuń
  4. WOW, wyglądasz bardzo oryginalnie. Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie sukienki i bucików mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw .. bardzo mnie to inspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym na Twoim miejscu wybrała takie raczej
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-47673-Sandaly-TOMMY-HILFIGER-Ashley-5-FW56815378-403.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną masz ozdobę we włosach;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.