wtorek, 19 marca 2013

It's still winter

Cube Face - Tell Me


Chociaż wolę siebie w wersji takiej jaką pokazałam w poprzednim poście to jednak większość tej zimi przechodziłam ubrana mniej więcej tak jak tutaj. Podstawą zawsze są u mnie swetry i sukienki, których uważam, że nigdy nie jest za wiele.
Końca zimy jak na razie nie widać, ale jakoś zbytnio mnie to nie martwi. Myślę jednak, że marzec to już odpowiednia pora na to, żeby podsumować, co jesienią zeszłego roku projektanci proponowali nam na nadchodzącą wiosnę. Po weekendzie spróbuję w jednym poście zmieścić to, co najbardziej spodobało mi się na światowych wybiegach i co w pewnym stopniu wpływać będzie na moje inspiracje w nadchodzących miesiącach.


(( w e a r i n g: vintage fur coat, H&M dress and oversized cardigan, CCC boots, bag from fleq.pl, silver watch bought in Spain )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

12 komentarzy:

  1. Ale masz fajne futerko! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka o takim kroju jest torebka z moich marzeń :) Może w końcu jakoś ją zdobędę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne futerko! ♥ bardzo dobrze wyglądasz :) pozdrawiam! i obserwuję już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjna stylizacja *.*
    Wyglądasz cudownie.
    Chudzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne futerko, nie niestety zima pozostanie z nami pewnie jeszcze długo! :/ Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie! Świetnie wyglądasz i fajnie że nawet w zimie nie rezygnujesz z sukienek, tak jak ja;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. still winter here too! you look great.

    amen fashion, xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!

    Biżuteria jakiej nie znajdziesz nigdzie idziej!

    http://www.facebook.com/pages/Eclat-Bijoux/584427761568082

    Zapraszam! Eclat Bijoux

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.