niedziela, 24 marca 2013

Black and gold with fur accessories


Magical Mistakes - Snow Shoes


Chociaż bardzo podobny zestaw pokazywałam już (<tutaj>) i to jeszcze w tym miesiącu, stwierdziłam, że warto pokazać go jeszcze raz. Po pierwsze dlatego, że bardzo go lubię; a po drugie, żeby podkreślić znaczenie dodatków. O Boże, co za banał
Duży jasny sweter w miejsce czarnego topu i skórzanej kurtki, delikatniejsze buty (o ile można tak powiedzieć o litach...) zamiast masywnych koturn oraz dziewczęcy naszyjnik, eleganckie rękawiczki obszyte futerkiem komponującym się z etolą sprawiły, że całość nabrała pewnej lekkości. Do tego mój ulubiony kapelusz i złote, metalowe coś do włosów (trzymacz kucyka?).

PS przesłuchajcie sobie utwór, który wstawiłam powyżej. Jest naprawdę przepiękny. ;))



(( w e a r i n g: Zara spiked hat, metal ponytail holder from iloko.pl, vintage woolen coat, New Look retro necklace, Mango white sweater, vintage fur collar, golden watch from edibazzar.pl, Parfois bag, H&M leather gloves with fake fur, vintage polka dots midi skirt, DeeZee lita shoes ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

17 komentarzy:

  1. oba zestawy świetne- chociaż ten jest bliższy memu sercu :)) a w torebeczce się zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną spódniczkę i w ogóle rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie! bardzo retro klimacik. wyglądasz jakbyś uciekła ze starych fotografii..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kapelusz!!bardzo orginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz cudnie! Piekne zdjecia, a Ty taka stylowa... Dodatki sa swietne, spodniczka nadaje lekkosci, a kapelusz idealnie dopelnia claosci! Cudo! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) Nominowałam Cię do wyróżnienia liebster blog award! Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu w tym poście: http://www.adkaaa.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super! Jak dama sprzed kilkudziesięciu lat :) Zapraszam na nowy, krótki post, w którym będziesz mogła zobaczyć jak wyglądałam 15 lat temu ;-) Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale styl! Boski kapelusz! Świetnie Ci w tym odcieniu szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Wyglądasz bardzo dojrzale i elegancko;) Śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kapelusz jest rewelacyjny!
    No i ta etola <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie, świetna stylizacja!! masz bardzo ciekawą, retro urodę!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic dodać, nic ująć- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, rodem z lat 30-tych. Wdzięcznie i kobieco.


    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.