niedziela, 17 lutego 2013

Worker boots with vintage floral dress and quilted bag


XXYYXX - Northern Lights


Sama długa, luźna sukienka w kwieciste wzory połączona z workerami kojarzy mi się trochę grunge'owo. Poprzez dołączenie do tego zestawu rzeczy niekoniecznie do siebie pasujących, czyli futra, pikowanej torebki na łańcuszku i wyrazistej biżuterii otrzymałam wygląd bardziej w stylu vintage i o to właśnie mi chodziło.
Wiem, że skróciłam sobie nogi, pogrubiłam się i ogólnie zniekształciłam sylwetkę, ale po prostu lubię ubierać się właśnie w taki sposób. Podobają mi się rzeczy niepasujące do siebie; markowe, używane, czy vintage zestawione razem ze sobą. Zakładam warstwy swetrów pod marynarki, kurtki i płaszcze. Uwielbiam styl sióstr Olsen, Abbey Lee Kershaw, Kate Moss, czy Sienny Miller kojarzący mi się z taką właśnie zaplanowaną nonszalancją.


(( w e a r i n g: vintage floral dress, nn quilted bag, H&M worker boots, nn silver watch bought in Spain, CCC blue round ring, vintage blue ring bought in Turkey, ebay belt ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

15 komentarzy:

  1. niby wszystko tak z przypadku, ale bezbłędnie zaplanowane i dopasowane
    super

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym zrobiła za takie futerko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba najbardziej sukienka :)
    w szafie wisi od dawna podobne futro i dzięki Tobie coraz bardziej chcę zacząć je nosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo <3 wrócę! ale jak temperatura przestanie być na minusie, chcę chociaż te zero stopni :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne futerko:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mój styl, jak nic :D futerko i sukienka - genialne!

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! boziu, jaką Ty masz nieziemską urodę!

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK MOŻNA NOSIĆ PRAWDZIWE FUTRO..? Ani to nie jest fajne, ani humanitarne (już nie mówiąc, jak prawdziwe futra śmierdzą)..
    +zamysł może miałaś ok, ale wyglądasz jak stara babka z rynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. mała rosjaneczka http://www.barbiecollector.com/shop/doll/russia-barbie-doll-r4488

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnemu we wszystkim ładnie! Dla mnie zestaw na 6.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.