wtorek, 26 lutego 2013

Wool and Leather.



Perseus - Russian Girlfriends


Pomimo tego, że większość rzeczy w mojej szafie jest czarna, to nadal nie mam żadnego zimowego płaszcza w tym kolorze. Ten który mam na sobie bardzo lubię, ale jednak bardziej pasował do żółtych jesiennych liści niż do śniegu. Ze skórzaną kurtką pod spodem okazuje się, że możne on nadawać się do noszenia nawet przy mniej ciekawych temperaturach, a przy okazji wygląda o wiele ładniej.
Zauważyliście, że najczęściej buty mają srebrne wykończenia (ozdobne suwaki, ćwieki, etc.), a torby - złote? Ostatnio dostałam prawdziwej obsesji na tym punkcie (to na pewno pierwsze stadium nerwicy natręctw, 100%). Przeszukując oferty różnych sklepów internetowych natrafiałam ciągle na ten sam schamat. W końcu na fleq.pl znalazłam ładną torbę ze srebrnymi suwakami, która - nie ukrywam, że nie wiem - jest "inspirowana" genialnym i niezwykle popularnym modelem od Céline.




(( w e a r i n g: Zara spiked hat, New Look floral dress, vintage leather jacket, vintage woolen coat, fleq.pl phantom tote bag, ebay wedges, silver watch bought in Spain, Romantica spiked bracelet, ebay black thong bracelet, CCC blue ring, big silver ring with skull from edibazzar.pl ))

Do wykonywania zdjęć publikowanych na tym blogu angażuję przeważnie, z kilkoma tylko wyjątkami, moich znajomych albo moją mamę ;D Chciałabym choć trochę przestać ich męczyć, a może przy okazji poprawić trochę jakość. 
Jeśli jest ktoś, kto chciałby pomóc mi w przygotowywaniu zdjęć dla tego bloga to prosiłabym o kontakt np. w wiadomości na facebooku (moje prywatne konto <tutaj>, strona bloga <tutaj>)  lub przez maila: monika.tanas25@gmail.com 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

8 komentarzy:

  1. chodzi za mną taka torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudowny płaszcz! Genialne jego połączenie z sukienką ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba genialna! Swietnie wyglada polaczenie czerni z lekkosci kwiatowej sukienusi:) Pieknie wygladasz! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw :)
    zauważyłam i miałam spory problem ze znalezieniem torby z srebrnymi suwakami właśnie, a że nie lubię łączyć srebra ze złotem był to mus.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serduszka, serduszka, serduszka <3 świetnie, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam twoje kwiatowe sukienki;) Ślicznie wyglądasz!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej by mi tu pasowały buty z ćwiekami, np. takie http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-47725-Botki-BRONX-300730-HH-1-BL-009.html albo te: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-48263-Botki-EKSBUT-63-2040-549-1G.html - polecam przejrzeć ofertę tego sklepu, bo jest ogromny wybór. już wzięłam od nich kozaki na zimę i jestem zachwycona. teraz poluję na jakieś wiosenne, ale nie mogę się zdecydować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.