czwartek, 21 lutego 2013

GAGAMODELS' Casting


Moods - Love Is Real


W ostatnią sobotę miałam okazję wziąć udział w łódzkim castingu GAGAMODELS. Był on częścią ogólnopolskiej akcji Polskie Bloggerki Szukają Top Modelek, o której pisałam już wcześniej. 
Do Coffeeheaven przy rynku w Manufakturze przyszło 15 osób, z czego 3 przeszył do dalszych kwalifikacji. Im, jak i uczestnikom z reszty Polski, bardzo kibicuję i życzę sukcesów w modelingu! 
Przy okazji miałam również możliwość poznania przemiłych i bardzo pozytywnych ludzi, z którym bardzo przyjemnie spędziło mi się te 5 godzin ;D 


Na zdjęciach: Oliwia z variacje, Krysia i Asia z GAGA Team, przepiękna modelka Kamila, model Ernest oraz uczestniczki castingu.

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

6 komentarzy:

  1. musiałaś się świetnie bawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy czujecie flow! Świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie co do bloga... robie swój i nie wiem jak zrobić szablon. poleciłabys jakiś twojego typu lub np pani ekscelencji lub wildrox? chociaż Twój chyba najbardziej mi sie podoba ze wszystkich jakie widziałam :) bardzo duzo byś mi pomogła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;D
      Mam najprostszy szablon z bloggera, który potem można sobie edytować (niekoniecznie w html). A jeśli chodzi o nagłówek to wzięłam czcionkę z http://www.dafont.com/neou.font
      Powodzenia z blogiem! Jak go założysz - daj znać, z chęcią odwiedzę :)

      Usuń
  4. Super zdarzenie. Słyszałam już coś o tej akcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.