niedziela, 3 lutego 2013

Casual Winter // post with my friends ♡

Solange - Losing You


*miliony serduszek* Tym razem w tworzenie tego posta zaangażowałam swoich znajomych. Choć początkowo na zdjęciach miała mi towarzyszyć tylko Roksana, to jednak Michał również świetnie sprawdził się roli modela. ;D Fotografem był jak zwykle wspaniały Marcin. *miliony serduszek*

A mam na sobie jeden z moich ulubionych zestawów na zimę. Futro, spodnie, cieplutkie emu, wygrzebana z szafy koszula, mój ulubiony sweter z Mango i beanie, która wpadła mi w ręce gdzieś w męskiej części działu odzieżowego w Tesco (bieda, wiem). Do tego przepiękna kuferkowa torba z Parfois oraz złota biżuteria. 


(( me, Roksana and Michał photographed by Marcin U. // w e a r i n g: vintage fur coat, vintage shirt, Mango sweater, H&M pants, F&F beanie, emu boots from New Look, Parfois bag, golden watch and knuckle-duster ring with skulls from edibazzar.pl, wings ring from vintageshop.pl ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

17 komentarzy:

  1. super, super! widać, że dobrze się bawiłaś robiąc zdjęcia do tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi się podoba połączenie futra i emośków! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazałaś, że zimą nie trzeba się ubierać "nudno". Mimo, że w tej stylizacji dobrałaś wszystko "pod kolor" to jestem nią zachwycona! Do tego masz boskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. na Fasion Week chcę w końcu przybyć, więc myślę, że 8 edycję zaliczę ;d a adres bloga już jakieś 3 tygodnie temu zmieniłem. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. you look great, we love your bag!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega świeżość rozwijałbym ten pomysł ze stylizacji, ale dałbym inne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie i Twoi przyjaciele również !!!!

    zapraszam do polubienia mnie na facebooku : https://www.facebook.com/pages/Redsun/404839486246614?ref=hl i do zaobserwowania mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie <3


    Pozdrawiam+ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia! Świetnie wyglądacie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. już widzę jak ty i Roksana będziecie oceniać dziewczyny na modelki do Gagi...zapewne będziecie leczyć swoje kompleksy na nich:) Dwóch bardziej wyniosłych osób nie znam. Same niskie i nieciekawe, więc na modelki się nie nadają..

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna stylizacja:)

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu blog, gdzie nie ma rozmytego w 80% tła! :))

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.