sobota, 12 stycznia 2013

Snowy winter. // Fur coat and burgundy velvet skirt


Manuel Tur - Back To Me


Przed noszeniem futra pewne opory miałam jeszcze rok temu. Teraz sama już nie wiem, dlaczego tak było. Czułam się jakoś nieswojo, bo ludzi w moim przedziale wiekowym raczej rzadko się w nich widuje. Przewagę stanowią panie w wieku mojej babci. Obecnie nie wyobrażam sobie zimy bez futra. Chodzę w nim praktycznie codziennie, a gdy zdarzy mi się założyć płaszcz to strasznie marznę niezależnie od tego, co założę pod spód.
Co jest w nim jednak najfajniejsze to to, że ma chyba ze 20 lat i ja sama go nie kupiłam, a jedynie znalazłam we własnym domu (jak połowę rzeczy, które noszę), więc jestem barbarzyńcą mordującym zwierzątka tylko pośrednio. Sama nie kupuję rzeczy naturalnych.



(( w e a r i n g: vintage fur coat, H&M striped sweater, lookbookstore.com burgundy velvet skirt, H&M scarf, ebay wedges, nn quilted bag, black ring from Rossmann, silver skull ring from edibazzar.pl )) 

19 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie ! Najbardziej pdoobają mi sie butki i torebka <3

    ps. zapraszam do siebie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  2. oczy masz niesamowite!
    piekny plaszczyk i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczne oczy :) świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, masz śliczne oczy. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. zima i super stylówa - lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie wyobrażam sobie zimy bez futerka- jednak mam sztuczne-i jest to moje najcieplejsze okrycie na zimę ;) świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy spostrzeżenia:
    - w każdym wpisie masz inny kolor włosów, am imprest!
    - przypominasz mi tu "krakowską" Styledigger :D!
    - BARDZO Ci pięknie w tym futrze, częściowy barbarzyńco :))

    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dodaję zdjęcia trochę nie po kolei, dlatego ciągle mój kolor włosów 'się zmienia'. ;D Muszę popracować trochę nad systematycznością...

      Usuń
  8. Beautiful pictures! You look like a snow princess!

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow. wyglądasz rewelacyjnie.
    Twoje oczy są obłędne

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pokochałam sztuczne futerka w tym roku i nadal mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Piękna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też dopiero niedawno polubiłam się z futrami :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja, a oczy to ty masz nieziemskie! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  14. JAKIE PIĘKNE NIEBIESKIE OCZY, BOŻE! ;D
    mam podobne podejście do futer. Mam w domu czapkę z lisa należącą niegdyś do babci. Skoro już to zwierzę umarło i KTOŚ to kupił, to jaki jest sens, by się marnowało? ;) A cieplusie jest to nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty mi się podobają. znalazłam ostatnio podobne na eobuwie.pl i właśnie się zastanawiam nad ich kupnem, ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.