czwartek, 31 stycznia 2013

Blue Boho Dress and Yellow Scaf.


Grimes - Oblivion (Baardsen Remix)



Chociaż sukienka, którą mam na sobie przeznaczona jest raczej na lato to ja jednak wolę nosić ją, gdy jest zdecydowanie chłodniej. W zestawieniu ze swetrami, i raczej ciężkimi motocyklowymi butami, niż sandałami.  Bardzo podobają mi się tutaj sposób w jaki komponują się ze sobą intensywne odcienie niebieskiego i żółtego z przygaszoną szarością. Do tego jeszcze mój ukochany szalik, kurtka pilotka i nasuwa mi się pewne skojarzenie z wyglądem Keiry Knightley i Sienny Miller w The Edge of Love. Świetny film. Z akcją osadzoną w Anglii czasów II Wojny Światowej, poza wszystkimi innymi zaletami muszę przyznać, że pod wpływem kostiumów był dla mnie jednym z najbardziej inspirujących.
   

(( fot. Marcin U. // w e a r i n g: BOOHOO aviator jacket, Mango sweater, H&M yellow scarf, vintage boho dress bought in Turkey, H&M oversized bag, cross necklace from ebay, gloves bought in Zakopane, H&M worker boots ))


17 komentarzy:

  1. bardzo oryginalnie, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maxi spódnica to moje must have na wiosnę! Ja jednak chyba postawię na klasyczną czerń :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, awiatorki górą! choć spódniczka troche nie psuje, gdyby była bardziej stonowana ...

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEŚĆ :) nominowałam Twojego bloga do Liebster Award, więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu www.monique-rehmus.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalnie!! Spódniczka jest naprawdę genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw jest genialny! Jedyne co mnie troszkę razi to za mocny wzór sukienki. Ale cała reszta świetnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Im so in love with your jacket and the scarf! it looks so nice together!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kożuszek:)
    ślicznie wyglądasz z czerwonymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim kolorze włosów zdecydowanie dużo lepiej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na 16-nastolatke to masz fajny klimat dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your style, that jumper and scarf are the best in my opinion x
    http://makuna-hatata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.