niedziela, 6 stycznia 2013

Русалка


Igor Vdovin - Rusalka Theme


Chociaż włosy w jaskrawych kolorach na ogół kojarzą się wszystkim z subkulturami bardziej mrocznymi czy seapunkową generacją dzieci tumblra to ja jednak wolę ich delikatniejszą interpretację. Jestem zakochana w rosyjskim filmie Rusałka, w którym to główna bohaterka farbuje włosy na zielono, aby zwrócić na siebie uwagę chłopaka, któremu ratuje życie po jego samobójczej próbie.
Cała historia jest przeniesieniem baśni do współczesnej Moskwy ukazanej, pomimo całej magicznej estetyki filmu, w całej swojej brzydocie i absurdach (w przeciwieństwie do Amelii, gdzie całą bajkowość tworzy przepiękny, wyidealizowany obraz Paryża).
Nie ukrywam, że to właśnie Rusałka w pewnym sensie również skłoniła mnie do zmiany koloru włosów na właśnie taki. Alisa zachwycała mnie swoją delikatną, niebanalną urodą, chociaż na pewno nie można o niej powiedzieć, że była ładna, a w mojej ulubionej części filmu ubrana była w za dużą, babciną sukienkę.
I ja również uciekam od tumblrowego ideału dziewczyny w kolorowych włosach, creepersach, bluzkach w krzyże i jeansowej kurtce.


(( w e a r i n g: Mango coat, H&M scarf, vintage floral dress, Reserved belt, vinateshop.pl wings golden ring, vintage bag, Deichmann shoes ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. Your hair is the coolest!
    I love your outfit, you are so stylish :)


    fashionerza.com


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popraw sobie "Alisa zachwycała mnie swoją delikatną, niebanalną urodą, chociaż na pewno nie można o niej powiedzieć, że była ładna, a w mojej ulubionej części filmu ubrana była w za dużo, babciną sukienkę." na za dużą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przepraszam ;D Już poprawiłam, dzięki :)

      Usuń
  4. och, te Twoje włosy są cudowne! nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I simply love your hair colour!
    lifeisbetterblondewiths.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy są fantastycznie! ogólnie całość bardzo ciekawa :*:* może się skuszę na obejrzenie tego filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, te włosy i soczewki rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ochy i achy! tanas, jesteś nalepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci do twarzy w takich włosach. Wyróżniasz się! a, że film na Ciebie tak wpłynął, to bym nie pomyślała... super! Zapraszam serdecznie na nowy, dość krótki post ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look! I love the coat--so chic and classy! I also love all that color!!

    OdpowiedzUsuń
  11. love this vintage look!kisses from Italy
    http://newdada.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.