środa, 9 stycznia 2013

2012. Fashion Week Poland. OFF Piotrkowska.



Destiny's Child - Say My Name (Cyril Hahn Remix)

Robiąc noworoczny przegląd zdjęć w celu zestawienia ich tutaj w podsumowującym 2012 rok poście (czego, jak widać, nie zrobiłam z powodu braku chęci/czasu/ochoty/siły/snu) natrafiłam na te oto, jakże sympatyczne, zdjęcia zrobione pierwszego dnia Fashion Weeku jeszcze zanim dotarłam na pokazy. Już tak bardzo odzwyczaiłam się od blond koloru włosów i noszenia szalika w tak nonszalancki sposób, że aż dziwnie mi się patrzy na to, jak tutaj wyglądam. 

Mimo tego, że początek tamtego dnia był dla mnie wybitnie straszny, nerwowy i pechowy to jednak wspomnienia mam miłe. Zdjęcia robiliśmy razem z Marcinem w moim ulubionym miejscu Łodzi, czyli naszej ukochanej, najwspanialszej OFF Piotrkowska.


(( w e a r i n g: Zara basic trench coat, vintage scarf, Mango sweater, vintage shirt, Zara satchel bag, H&M gloves with faux fur, golden spiked bracelet and ponytail holder from iloko.pl, lita shoes from DeeZee, vintage faux fur tail, H&M military jeggins )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

13 komentarzy:

  1. Podobają mi się twoje spodnie i torebka!:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądałaś :) ja uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing outfit!I love the trench coat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne lity. Co tu dużo mówić? :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka, buty i ta kita .! <3 mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the layers and the mix of colors and patterns. You are so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz taki ładny typ urody, że Tobie chyba w każdych włosach do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunge w wersji eleganckiej, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ mi się podoba ten zestaw!<3 baardzo na TAK~!<3:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You have such a unique and beautiful style. I like how all the kind of hairstyle suits you !

    Noé, :-*
    Couleur Spleen.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.