wtorek, 25 grudnia 2012

Vintage fur coat and cute beige dress


XXANAXX - Disappear 


Chociaż butów typu emu nigdy nie uważałam za jakieś piękne to jednak nie wyobrażam sobie zimy bez nich. Przy mrozach jakie mamy obecnie są jedynymi, w których nie jest zimno mi w stópki
Ostatnio jakoś bardziej zwracam uwagę na to jak łączę ze sobą kolory, a na punkcie łączenie złotego ze złotym i srebrnego ze srebrnym dostaje jakiej paranoi. Tutaj bardzo podoba mi się jak współgrają ze sobą przygaszone odcienie szarości i brązów.


(( w e a r i n g: vintage fur coat, ebay retro dress, Parfois bag, H&M hat, Reserved scarf, New Look shoes, vintageshop.pl wings ring, golden Geneva watch from edibazzar.pl, handmade gloves bought in Zakopane )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

20 komentarzy:

  1. Tego futerka pozazdrosciłam Ci już chyba wpoprzednim poscie :) Świetnie się prezentuje i ma tak klasyczny wygląda, że pewnie będzie pasował do większosci stylizacji :)

    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this bag! *.*
    merry xmas!

    http://www.missmakeupandco.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz:)
    kocham twoje wlosy:)))

    Wesołych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz, cudowna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Spódnica i koszula są rewelacyjne:) Zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna torba ;))


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna futro , zazdroszczę ! wyglądasz tak niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten zestaw! Sukienka prześliczna, a rękawiczki cudne;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie futra i sukienki boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. o, 'normalny' kolor włosów <3 chyba Ci w takim lepiej, już Twoje oczy znacząco przyciągają uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. to futerko jest przeurocze! w ogóle całość śliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie. Bardzo mi się podoba *.*

    http://photosbynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i futro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka jest boska! nie mogę znaleźć jej na stronie parfois! poda ktoś link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją w sklepie, nie w internecie, ale powodzenia w poszukiwaniach ;D

      Usuń
  15. Piękny płaszcz i śliczne rękawiczki :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.