niedziela, 16 grudnia 2012

Pastel Doll.


Grimes - Vanessa


Czarny i pastelowy, czy pudrowy róż są chyba jednymi z moich ulubionych kolorów jeśli chodzi o ubrania. Połączyłam je razem ze sobą uzyskując prosty, wręcz szkolny zestaw (włosy przemilczę).
Aby wygląd przesłodzonej idiotki był dopełniony, we włosy włożyłam opaskę z kokardką, którą kupiłam jakieś wieki temu w H&M Kids. Czy ktoś jeszcze pamięta ten cały szał wokół niej kiedy nosiły je praktycznie wszystkie bloggerki? Od razu widzę w niej Panią Ekscelencję, co patrząc na jej obecny styl, wydaje mi się wręcz absurdalne.

PS Jak zwykle jestem na czasie publikując zdjęcia w trenczu, odkrytych koturnach i z liśćmi na drzewach. Jak patrzę na deszcz za oknem i znikający śnieg to jednak trochę mi smutno, że nie pobiegłam robić zdjęć od razu jak spadł.



(( w e a r i n g: Zara trench coat, nn pastel pink casual shirt, H&M pink leather skirt, Deichmann 5th Avenue wedges, CCC ring, New Look necklace, Romantica bracelets, eBay satchel bag, H&M Kids hair band, KappAhl floral shawl, nn silver watch bought in Spain ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

21 komentarzy:

  1. Świetna torebka i piękny uśmiech ;)


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne włosy a torebka jest boska!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!!!! wyglądasz uroczo z tą kokardką :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Coby mówić o słodkiej lali to włosy powinnaś mieć różowe;) Ale takto w żadnym wypadku tandetnie nie jest, a oryginalnie i ze smakiem:)
    No i plus za kokardkę, osobiście nie wiem jakie były trendy w blogosferze, bo jestem w tym światku za krótko, a sama lubię takie ozdoby zakładać:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czym zrobilas takie swietne wlosy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pozytywnie zaskakujesz:) Świetna stylizacja. Torebka jest super:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. omfg! Twoje włosy są wprost genialnie. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodko! Świetnie wygląda ta kokarda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz tak... uroczo. mimo zimnych oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo pasuja do Ciebie te włosy, zazdroszcze odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemożliwe jest to jak jesteś szczera w swoich strojach. Powodzenia!
    xx
    Nattalie
    http://just-takeiteasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.