niedziela, 11 listopada 2012

Keep The Streets Empty For Me. | Fever Ray.


Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me


Do listy modowych banałów, o których ostatnio tak ładnie i zgrabnie napisała Tattwa dodaję kolejny, swój: im mniej metek, tym lepiej. Wszyscy jesteśmy niewolnikami sieciówek i potem na ulicach widzimy trzody (kolejne ciekawe słówko) identycznie ubranych dziewczyn. Szczególnie to widzę w mojej szkole. Patrząc na jedną dziewczynę jestem w stanie znaleźć od razu jej bardzo podobnie ubraną przyjaciółkę. Nie ma w tym oczywiście nic złego, ale jednak czy nie fajnie by było wprowadzić trochę różnorodności do tej armii vansów, militarnych parek, burgundowych rurek, marynarek z Zary i całej reszty sezonowych must have.

PS wczoraj kupiłam nową spódniczkę w H&M.


Świetną alternatywą lub pomysłem na przełamanie sieciówkowego mundurka są ubrania vintage. Do second handów nie mam szczęścia ani trochę i tylko z zazdrością patrzę na kolejne koszule za złótówkę i płaszcze za 2 zł Roksany. Dlatego podkradam stare ubrania rodziców (jak np. płaszcz, który mam na sobie na poniższych zdjęciach), albo szukam ciekawych rzeczy w internecie. Poza allegro i ebayem mam już kilka ulubionych sklepów specjalizujących się w vintage - teraz dochodzi do nich kolejny, dość młody Vintage For Ever, gdzie również można wyszukać coś naprawdę unikatowego i niepowtarzalnego jak kolejna już w mojej szafie suknia wdowy. Do tego VFE oferuje również kolekcje autorskiej biżuterii i wybrane projekty wartych uwagi polskich projektantów.


(( w e a r i n g: vintage coat, black dress from Vintage For Ever, vintage fur hat, New Look necklace, ebay clutch, nn shoes ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

21 komentarzy:

  1. Szalone te włosy, ale mega Ci pasują! ;* Zapraszam na nowy post z okazji święta niepodległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko w tym poście jest cudowne ubrania (ta sukienka jest magiczna) oraz to co napisałaś o sezonowych must have'ach, które są dosłownie wszędzie. Uważam, że można znaleźć coś ciekawego w sieciówkach, a jeśli komuś podobają się burgundowe rurki, to niech je sobie kupi, proszę bardzo. Tylko bądźmy w tym wszystkim bardziej oryginalni i przede wszystkim wierni swojemu stylowi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej przeraża wszechobecność Zary :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wlosy masz absolutnie swietne!
    w plaszczu zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć poczucie wszechwiedzy, ale zwróć uwagę na to, że ludzka psychika działa w ten sposób i ludzie utożsamiają się z osobami dla nich ważnymi na różne sposoby, między innymi poprzez ubiór. Desperacka manifestacja oryginalności poprzez zewnętrzną aparycję wyraża raczej chęć zwrócenia na siebie uwagi wynikającą z braku jakichkolwiek wartości, jakie mogłaby zaoferować osobowość. Ale być może prawdziwy faszynizm jest ponad to, ja się tam nie znam, tylko zauważam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita, oryginalna stylizacja dopięta szczegółowo na ostatni guzik, po prostu genialne! Moją uwagę przykuł lakier na paznokciach, niesamowity, skąd go masz? ;)
    Ha, no i masz rację: w naszej kochanej szkole brakuje oryginalności i wieje tam nudą, powtarzam to odkąd tam jestem, ta szkoła jest absurdalna i albo większość osób jest szara i zwyczajna, albo nie wiem. Brakuje różnorodności, ludzie chyba się czegoś boją lub po prostu nie mają wyobraźni.
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. hej. niesamowite masz włosy. tak przeglądam Twojego bloga i się zastanawiam, jaki jest ich naturalny kolor?
    i są proste, czy kręcone? bo w obu wersjach wyglądają naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naturalnie mam kręcone włosy ciemny blond.

      Usuń
  8. Zwróciłam na Ciebie uwagę, bo... kolor włosów. Lubię kolorowe. ; > Weszłam na bloga, przejrzałam trochę zdjęć i zaskoczenie... Rzadko kiedy widzę stylizacje poważnie godne uwagi. Jesteś dziewczyno fantastyczna! Będę obserwować. ; >

    OdpowiedzUsuń
  9. ten płaszcz masz fantastyczny <3 sama wyglądasz po prostu olśniewająco !

    OdpowiedzUsuń
  10. Post Scirptum mnie rozwalił :D nowy kolor włosów? szalejesz pod tym względem :3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia!

    zobacz również śliczne sukieneczki z wstawkami z eko skórki idealne do super stlizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś śliczną dziewczyną więc po co te włosy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie stylizacje. Przyjemne dla oka, urocze i eleganckie. No i przede wszystkim nie jest ich pełno na ulicach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw retro plus niebieskie wlosy = mieszanka wybuchowa! Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.