piątek, 23 listopada 2012

Fashion Week Poland. Outfits. Part 2.


The Gossip - Heavy Cross (Fred Falke Remix)



DAY 3
Bum! Mam niebieskie włosy. Chyba nie byłam jeszcze w pełni świadoma, gdy o 8 rano nakładałam toner po 3 godzinach snu po piątkowym afterze. 
To był straszny dzień. Byłam potwornie zmęczona, wszędzie pełno ludzi, a na dodatek jeszcze ta straszna zawieja, śnieg i zimno. Za to sobotnie pokazy okazały się najlepszymi ze wszystkich dni (do recenzji odsyłam <tutaj>). 
Żeby dodać sobie trochę pewności siebie przy nowym kolorze włosów (nie ukrywajmy, dość rzucającym się w oczy) założyłam jedne z moich ulubionych rzeczy, ze złotymi dodatkami i workerami. 


With Roksana and Kaja

 Roksana with her boyfriend before the show. <3 


Fot. Roksana, Kaja, Wro Street Fashion and me. 

(( w e a r i n g: Reserved jacket and belt, H&M transparent shirt, nn asymmetric skirt from ebay, H&M bracelt, Vinatageshop.pl ring, nn bag from ebay, H&M worker boots ))


DAY 4
Dzień czwarty i ostatni. 
Znowu nie mam odwagi na coś więcej, niż czerń. Żeby jednak nie było tak nudno wygrzebałam z szafy moją ukochaną wielką, futrzaną czapę, którą kupiłam w górach daaaaawno temu. Uwielbiam to jak śmiesznie wyglądała razem z kolorem włosów ;D

With Kaja, Roksana and Pela.



(( w e a r i n g: vintage coat, H&M dress, ebay necklace, vintage bag, CCC ring, nn watch bought in Spain, Romantica braclet, ebay shoes ))



FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

36 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia.
    Masz cudowne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy, włosy, włosy! Fenomenaaaalna! Naprawdę świetnie wyglądasz, niezla stylówka ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja z tą czapką jest fantastyczna <33 w tej wcześniejszej uwielbiam spódnice! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieskie włosy <33 *.*
    super look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach! cudna czapa! :) całość bardzo ciekawa, musisz być ciekawą osobą!

    Pozdrawiam :)
    roksana

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne włosy, ale wdł mnie pasowały ci bardziej naturalne... ;)

    szkoda,że na każdym zdjęciu masz tą samą mine ;(
    Ale stylizacja wszystko zmienia na plus, bo jest świetna!


    xoxo,dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek włosów bardzo fajny. No i te loczki :D
    Ale masz niebieskie oczy o.o używasz kolorowych soczewek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Od dawna używam soczewek korekcyjnych z powodu wady wzroku. Ostatnio z ciekawości wzięłam paczkę kolorowych :)

      Usuń
  8. Przepraszam za literówki i powtarzające się zdjęcia. Potwornie się spieszyłam pisząc tego posta ;D Już to poprawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny styl i do tego piękny kolor włosów :))
    dodałam Cię do mojego blogrolla na eppyk.blogspot.com :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. przegenialne! a włosy ach mój ukochany kolor!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. twoje włosy świetnie współgrają z kolorem oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakkolwiek osiągnęłaś efekt tak głeboko morskich oczu wygląda to zjawiskowo!
    a na gossip byłam w czwartek i jestem zakochana :D
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  14. ouuuu! ty to zmienna jesteś, szalejesz ciągle z kolorami... wolałam Cię w blondzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor kolorem, ale przesuszenie rzuca się w oczy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))
    a w ogóle, to zakochałam się w Twoich włosach~!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oi amiga, achei seu blog lindo, já estou seguindo e sempre que puder passarei por aqui, trabalho com artesanato em eva, venha conhecer meu cantinho ficarei muito feliz.

    Não deixe de curtir minha página no Facebook se puder tá.....bjs

    valartesdigitais.blogspot.com

    Val

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla odważnych świat należy :) Bardzo podoba mi się ten kolor :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauważyłam, że masz iPhona w związku z czym mam pytanie: polecasz go czy może nie? czemu? Nie mogę się zdecydować bo czytam różne opinie, nie chcę się zawieść kupując go bo to wkońcu duży wydatek, 2500 zł. Moglabys napisać swoją ocenę, jakie ma plusy, a jakie minusy? i czy się opłaca go posiadać? Bardzo byś mi pomogła xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną wadą jest to, że jest kompatybilny jedynie z innymi urządzeniami Apple. Poza tym kocham go bardzo i jest to najlepszy telefon z jakiego kiedykolwiek korzystałam. Jest prosty w obsłudze, ma miliony świetnych aplikacji i funkcji, jest szybki, ma bardzo czuły wyświetlacz. Ja mam iPhona 4 i jego polecam w 100% i myślę, że jest warty swojej ceny. Jeśli chodzi o inne modele to 3gs jest bardzo wygodny i przyjemnie trzyma się go w ręce ;D a 5 jest strasznie brzydki i chyba nigdy nie chciałabym go mieć. Chyba wolę już starszy, ale ładniejszy model. Poza tym jest tak duży, że chyba ciągle bałabym się, że mi wypadnie. ;D

      Usuń
    2. dzięki wielkie, bardzo mi pomogłaś! kocham twój styl, szkoda że nie mógłby być odważniejszy, taki bardziej z pazurem ale i tak jest wspaniały xx

      Usuń
  20. could u do a tutorial abt ur daily makeup? its pretty nice n will help many of ppl especially me :)

    OdpowiedzUsuń
  21. AMAZING JOB!!!!LOVE IT!!!!






    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastic pics and look <<3 the blu hair are so cool!!

    OdpowiedzUsuń
  23. cholernie podobają mi się Twoje niebieskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. thank you for your sweeeet comment!
    but look who's talking you are so pretty, and you have the most amazing eyes!
    www;crediintestessa.blogspot.be

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. jej kolor włosów - mega :D
    fajnie wyglądasz :)

    pozdrawiam, Aieaa . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zestawy uwielbiam, zawsze do mnie przemawiają w 100% więc dziś skupię się na włosach, niesamowity jest ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz ciekawą urodę! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaa! uwielbiam Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. włosy świetnie współgrają z oczami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz bardzo ciekawą urodę, a drugie zdjęcie jest zniewalające :)

    Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.