niedziela, 18 listopada 2012

Fashion Week Poland. Outfits. Part 1.

Madison - #1 (RAC Remix)



DAY 1

Gdybym nie przefarbowała włosów to śmiesznie byśmy z Pelą wyglądały. Nie dość, że obie ubrałyśmy się w białe swetry, spodnie khaki, czarne lity, brązowe torby to jeszcze by brakowało, żebyśmy obie miały do tego takie same rude włosy z ombre ;D 


With Roksana, Pela and Olga at Young Fashion Photographers Now.

(( w e a r i n g: Zara basic trench coat, vintage shirt, Mango sweater, H&M jeggins, ebay.com necklace, Zara satchel bag, spiked bracelet and metal ponytail holder from iloko.pl, lita shoes from Deezee )) 



DAY 2

Jestem Największym Pechowcem Świata, o czym wspomniałam już jakiś milion razy, więc w piątek nic nie było tak jak być powinno. Najpierw zaspałam na autobus i wybiegłam z domu w dziesięć minut po obudzeniu się. Chyba nie tak powinien wyglądać poranek fashion victim w dniu Fashion Weeka, ehś. Oczywiście okazało się, że pozapominałam kilku rzeczy. Kochana Roksana przyszła z pomocą pożyczając mi spódniczkę i kapelusz. Udało się, wyglądałam jak człowiek.



































Me and Roksana photopraphed by Marlen Stahlhuth.  

(( w e a r i n g: H&M hat, Misbehave x Misbhv tank top, vintage coat, Zara skirt, no name quilted bag, Deichmann boots, H&M silver bracelet ))

13 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądałyście :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zestawy !
    genialne zdjęcia!
    jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądałyście! obie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Używasz kolorowych soczewek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Mam też wadę wzroku, więc są też korekcyjne.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, świetnie wszystkie wyglądałyście! Powoli zaczynam przekonywać się do twoich blond włosów;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pięknie wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hah, faktycznie - wyglądacie niemalże identycznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.