niedziela, 14 października 2012

Spiked snapback for transparent black dress.


Lykke Li - Get Some


Przez całe wakacje marzył mi się snapback, więc gdy tylko na stronie romwe.com zobaczyłam ten naćwiekowany model od razu stwierdziłam, że to właśnie ten najcudowniejszy, najpiękniejszy ładniejszego nie ma. Zanim zdążyłam opublikować z nim zdjęcia okazało się, że ma już go jakieś milion osób, co wcale nie zmienia tego, że kocham go nadal. Co gorsza mam coraz większą ochotę na kolejne czapki tego typu. Gdy przyszedł do mnie zamówiony dla Roksany fullcap Boy London to oddałam go z bólem serca, ehś. Spośród wszystkich fullcapów i snapbacków świata, które dane mi było zobaczyć najbardziej podobają mi się te z logiem Los Angeles Dodgers, czy Chicago Bulls - czuję nawet pewną potrzebę zrozumienia zasad baseballu, których do tej pory nie mogłam pojąć za nic. Z zazdrością spoglądam też na ludzi w Cocaine & Caviar od Crooks&Castles.


(( w e a r i n g: Romwe spiked fullcap, vintage denim jacket, vintage tranparent black maxi dress, H&M worker boots, iloko.pl necklace, nn silver watch bought in Spain, restyle.pl zip bag, Glitter silver ring, CCC big blue ring )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

23 komentarze:

  1. Matko, ta czapka jest świetna! *_*
    Stylizacja zresztą też udana. ;)

    www.nathalie-who.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz! a ta czapka jest absolutnie fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi się podoba jak nóżki prześwitują przez sukienkę! I jak czapka łączy się z Twoim kolorem włosów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wow- zazdroszczę czapki!!! jest cudowna!!!!! stylizacja świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest idealna! i ta czapka! cudny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, czapka ^^ pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. ta kurtka niszczy proporcje ciała, niby ma być oversize, ale ta jest aż za bardzo ( moje zdanie).

    Mimo wszystko pięknie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam+ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mój styl kompletnie, zwłaszcza ten ogrom ćwieków :D ale fakt, czapkę ma już dużo osób...

    OdpowiedzUsuń
  9. I love xour cap. Jealousy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja , przepiękne włosy *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the cap and the transparent skirt on your dress!

    OdpowiedzUsuń
  12. czapka<3

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie, mi się marzy bordowy snapback z skórzanymi wstawkami. Zazdroszczę Ci twojego, ostatnio ćwieki są moją małą obsesją.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fullcap <3 z ćwiekami jest genialna
    Podoba mi się ta stylizacja :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it, great hat and great dress. Very mystic and sexy dress.
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm jak dla mnie takie trochę nietypowe zestawienie, duuża kurtka. Ale ogólnie ogląda się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest fenomenalna. Kolce na glowe wygladaja oblednie :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego rozjaśniłaś swoje piękne włosy?
    Set oczywiście udany... ale włosy... ; (

    OdpowiedzUsuń
  19. sama nie wiem, wydaje mi się, że to Twojej urody i blond loków bardziej by pasowały jakieś zwiewne sukienki czy coś w ten deseń. zestaw jest ok, ale chyba dla osoby innym typie urody..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.