wtorek, 23 października 2012

Daily.


Soko - I Kill Her (Hannes Fischer Remix)


Przez wakacje i te pierwsze dwa miesiące szkoły odzwyczaiłam się niemal zupełnie od noszenia koturn i wszelkich innych butów na wysokich obcasach. Dodatkowo pogodziłam się ze spodniami i noszę je już chyba częściej, niż spódniczki i sukienki, z którymi nie potrafiłam się kidyś rozstać nawet przy największych mrozach. Czuję, że w blondzie jakoś za bardzo rzucam się w oczy. Nie wiem, może to tylko moje odczucie. Napewno nie czuję się jeszcze zbyt pewnie, nie przyzwyczaiłam się w pełni do tej zmiany, a przede wszystkim nie osiągnęłam jeszcze zamierzonego, wymarzonego od dawna efektu. Proszę, trzymajcie za mnie kciuki, oby znowu coś mi się nie spaprało, bo jak do tej pory wszystko wychodzi nie tak, a wszystkich fryzjerów świata nienawidzę niczym ludzi w tramwaju przy największym tłoku.

Jak zapewne wszyscy się orientują już za dwa dniu startuje w Łodzi kolejna edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland.      Co prawda nie dostałam akredytacji bloggera, a na zakup wejściówek mnie nie stać, jednak dzięki projektantom razem z Roksaną udało nam się dostać zaproszenia na kilka pokazów. 
Piszcie, czy też się wybieracie. Z chęcią bym Was poznała :D    


(( w e a r i n g: vintage denim jacket, iloko.pl metal ponytail holder, vintage scarf, iloko.pl spiked necklace, vintage sunnies - gift from my friend, vintage striped tank top, Mango sweater, H&M jeggins, Zara bag, nn baskets shoes ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. jak udało Ci się zdobyć wejściówki na niektóre pokazy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostanio właśnie najlepiej odnajduję się w takim stylu, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtkę to masz wspaniała ,33 dokładnie takiej szukam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! super kurtka jeansowa, próbuję takiego koloru upolować w lumpie, ale póki co bezskutecznie, zawsze jest za duża! :<

    swoją drogą, jest jakaś szansa, że pamiętasz lub wiesz jaką czcionką masz pisane logo tutaj na blogu? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłaś fryzurę ;) Pasuje do Ciebie tak samo jak poprzednia;) Fajny luzacki look.
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie wolałam Ciebie w tamtym kolorze, dodawał Ci charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Blog! Would you like to follow each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw! Świetny sweter i naszyjnik;) Co do włosów to kiedyś już tu pisałam, że lepiej ci było w rudym, jakoś tak wyraźniej:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. wielbię, mocno-bardzo ten kolor włosów! ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu, świetny naszyjnik! i kiciuś ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było, więc w pierwszej chwili myślałam, że pomyliłam blogi:) Wyglądasz inaczej, ale równie fajnie:) podoba mi się wersja blond Ciebie:) No i stylizacja jak zwykle także:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam takie zestawy.
    Obserwuję :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz cudowne włosy <3
    świetna stylizacja :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam twoj każdy zestaw, jest bardzo perzemyslany i dopracowany do perfekcji!
    super spodnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetne zdjęcia i niesamowita Ty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.