czwartek, 4 października 2012

Change The Channel.


Neon Indian - Local Joke (DNTEL Remix) 

Po wakacjach znowu powracam do czerni. To niezaprzeczalnie mój ulubiony kolor. Może nawet nie tyle, co ulubiony ale najlepiej się w nim czuję. 
Tym razem postawiłam na skórzane legginsy, biały shirt misbehave - chyba jeden z pierwszych tej marki ;D a do tego srebrne dodatki. Nowa koszula ze sklepu vinatge ciuchbuda.pl jest tutaj alternatywą dla marynarki. 




(( w e a r i n g: vintage long shirt from ciuchbuda.pl, misbhv tank top, H&M leather leggins, Romantica mint and silver bracelts, other bracelts from H&M, ebay spike boots, iloko.pl silver necklace, nn silver watch ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas



16 komentarzy:

  1. wow! jesteś blondynką:D ślicznie wyglądasz! pięknie Ci w takich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a neat shirt - I like the message. And your hair is cool, too! Greetings from Atlanta. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najbardziej podobających mi się stylizacji ! SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  4. The tee is so cool!! Love it! Would you maybe like to follow one another via gfc?

    xx

    eve

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię w tych jasnych włosach <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująco. Zmiana koloru włosów też mi się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ten zestaw wygląda, bardzo udane połączenia i w rockowym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jeszcze nie widziałam Cię w blondzie!
    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit! Jestem pod wrażeniem, obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  10. inny kolor włosów widzę! jakoś wolałam Cię w ciemniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello Friend okay???
    I really like your blog, it has very creative posts.
    While it may va about my blog, I think you'll like:

    http://couturetrend.blogspot.it/

    If you are on Facebook please visit my fanpage, is updated all the time.

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope for you!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.