niedziela, 2 września 2012

Paris once again. La Tour Eiffel.


Lykke Li - Little Bit (Cosmo's Midnight Mix)

Ostatnie godziny już tylko zostały do rozpoczęcia roku szkolnego. Mimo tego, że nie powiedziałabym, że moje wakacje należały do jakiś najwspanialszych to i tak z chęcią bym je wydłużyła. Może właśnie po to, żeby naprawić niektóre rzeczy. Zrobić to, czego nie zrobiłam. Z tych ostatnich dwóch miesięcy najlepiej będę wspominać właśnie te dwa tygodnie w Hiszpanii i jeden dzień w Paryżu. Nawet nie spodziewałam się, że rzeczywistość może być tak piękna jak wtedy. 
Oszczędzam Wam kolejnych zbędnych zachwytów nad Paryżem i rozpisywania się nad moim strojem, bo robiłam już tutaj i tutaj


(( w e a r i n g: H&M basic top, KappAhl Vintage Stories cardigan, Pretty Girl belt, Retrovintage.pl pink dress with printed little roses, eBay.com pink satchel bag, ROMANTICA silver and mint bracelets, nn flats, CCC mint ring, H&M retro cat eye sunglasses )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

34 komentarze:

  1. świetny delikatny zestaw, idealny na paryz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jak ja kocham torebkę z tego posta! *.* mmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku będę miała bardzo długie wakacje i jestem pewna, że w końcu mi się znudzą ;) Śliczna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Cię w tym deliaktnym zestawieniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia! Stylizacja super ale ja zakochałam się w Twoich włosach ! cudo:)

    Obserwuję:)
    Jeśli Tobie również spodoba się mój blog będzie mi bardzo milo jeśli zechcesz mnie obserwować :);*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah totally I just followed you back!

    http://blonde-frosting.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę bycia w takim miejscu ;) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek jest boski, a pobytu w Paryżu bardzo Ci zazdroszczę :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Paryż to moje upragnione miejsce, które zdecydowanie chcę zobaczyć :) Wyglądałaś tam przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i znakomita stylizacja :)
    obserwuję

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. przede wszystkim swietny sweterek masz na sobie...
    twoje włosy to chyba jeden z 7 cudow natury, sa przepiekne...

    ostatni raz byłam w paryzu jeszcze jako nastolatka wlasnie, we francji 2 lata temu, cudowne wspomnienia!

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna stylizacja! taka lekka :)
    wiem, ze się powtarzam, ale mega zazdroszczę Ci wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za przemiły komentarz ;)
    facebooka nie mam, ale obserwuję ;)
    na pewno będę tu o sobie przypominać bo masz świetnego blożka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia,cudowne miejsce:) A ja dziękuję za odwiedziny:) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  15. I believe this is one of the so much important information for me.
    And i'm glad studying your article. However should commentary on some basic issues, The website style is perfect, the articles is in point of fact excellent : D. Good process, cheers
    Feel free to visit my page : swimsuitsplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing. i always hope to take a photo there too:)
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. w dalszym ciągu jestem zachwycona twoimi rudymi włosami, a ta stylizacja cudna dla nich.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja we wspaniałym miejscu!

    www.goldencoctaildress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno jesteś mloda, a figure masz taka slabą;/ powinnaś zacząć cwiczyc ;) cellulit na nogach to niefajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *powiedział gruby anonimowy śmieć przyssany do komputera i wstydzący się podpisać tudzież pokazać swoją twarz* załamujące.

      Usuń
    2. Anonim ma rację. Jestem gruba miliard. Chociaż cellulitu nie mam. :)

      Usuń
  21. Nie wiem gdzie szanowny pan anonim dopatrzył się celulitu na jej cudnych nogach! Zazdrość ludzie, zazdrość......
    A co do stroju wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam odwiedzić Paryż *.* Szczęściara.
    Świetnie wyglądasz, masz śliczne włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  23. by the way wyglądasz świetnie, zestaw powalający ;)) cudowna torebka i spódnica! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Paryż, uwielbiam! :) Masz taaakie cudne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fakt w wersji wyprostowanej są dużo, dużo dłuższe:) fajnie wyglądasz w tych kolorach pasują do Twojego typu urody:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja dziś wróciłam z Paryża:)) Niedługo też postaram się o jakąś relację u mnie na blogu. A Ty super wyglądasz na tych zdjęciach, tak bardzo... parysko:) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you so much for your nice comment!
    you look lovely!
    loving your blog!!
    of course I will follow you back, ty so much for following me!

    www.crediintestessa.blogspot.be

    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.