niedziela, 30 września 2012

Me as 60-years old lady.


The Chordettes - Mr. Sandman

Nie raz już mówiłam, że uwielbiam styl retro i ubrania vintage. Jak babcia uwielbiam się też ubierać na co dzień, co udowodniłam też kilka razy na instagramie ;D 
Nie mam niestety szczęścia do second handów, ale za to mam dostęp do starych ubrań moich rodziców i babci, ale jestem też genialnym internetowym wyszukiwaczem. Jeśli chcę to mogę znaleźć wszystko. Właśnie takim sposobem natrafiłam na allegro na sukienkę Windsmoor, która mam na sobie. Jest prawdziwym unikatem, a wylicytowałam ją za niewielkie pieniądze. 


(( w e a r i n g: nn nerd glasses, retro earings from Rossmann, nn vintage jacket, Windsmoor vintage dress from allegro.pl, nn vintage bag, Deichmann flats ))

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

18 komentarzy:

  1. jak z lat 50 :D
    zapraszam do obserwowania mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. noo wyglądasz nawet bardzo retro :P szkoda tylko, że nie widać dokładnie przodu sukienki :(
    w każdym bądź razie, bardzo ciekawa stylizacja. oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest spoko ale cała stylizacja mi się nie podoba:(
    ale pewnie następne będą super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuchy retro to genialna sprawa! :) sukienka bardzo ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany wyglądasz rewelacyjnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej wyglądasz fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ciekawa.
    Jedyny minus jest taki, że postarza Cię strasznie. A tego chyba nikt nie chce.
    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie przeurocza "staruszka" ;) ;) Fajny pomysl. Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za zmiana na głowie :) Następnym razem pokaż się w rozpuszczonych włosach, żebym mogła dokładniej ocenić, w jakim kolorze Ci lepiej. :)

    Również uwielbiam styl retro. Uważam, że duże okulary zerówki i marynarka w stylu boyfriend, to idealne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje ci ten styl! Chociaż szkoda mi tych pięknych rudych włosów:/
    F.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love everything about this. I'm more than happy to follow you back! :)

    amen fashion xo.

    OdpowiedzUsuń
  12. love your glasses!!! returning the follow...thanks! will also check you out on FB.

    [oomph.]
    Win a Complete Rejuvenation System

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for the nice comment and for following. I am already following your lovely blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks for commenting on my blog! I follow you now:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.