środa, 12 września 2012

Casual summer.


Miami Horror - Sometimes (Universe Remix)

Uwielbiam proste połączenia. Najlepiej jest zestawić ze sobą ubrania tak, żeby wyglądać jednocześnie elegancko i zwyczjnie. To takie zestawy są najwygodniejsze i najpraktyczniejsze oraz robią ostatnio na mnie największe wrażenie. 
Marynarka z Reserved, którą mam na sobie jest moim zakupem roku. Dokładnie takiej szukałam bardzo długo. Jest nieco dłuższa niż do bioder, idealnie się układa, jest wygodna i można u niej łatwo podwinąć rękawy (co dla mnie jest bardzo ważne, bo podwijam je nawet u kurtek i płaszczy ;D). Granatowa i ze złotymi elementami ma też w sobie coś ze szkolnego mundurka, co różwnież bardzo mi się w niej podoba. 
Do niej założyłam pasek od kompletu, klasyczną białą koszulę znalezioną w rzeczach mamy oraz jeansowe szorty, w których przechodziłam całe lato. 

PS ale bym chciała, żeby moje włosy w wersji kręconej były tak samo długie jak w wersji prostej, ech. 


(( fot. Marcin U. / w e a r i n g: Reserved blazer, vintage nn shirt, Reserved belt, Bershka denim shorts, Romantica mint bracelet, nn nude flats, restyle.pl zip bag, Rossmann black ring, Glitter silver ring )) 


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

48 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz. Lubię takie małe, kolorowe akcenty jak Twoja bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię proste połączenia, tym bardziej w wersji streetowej.Do tego jeszcze wystarczy prosty ruch jak marynarka czy koszula, a całą stylizacja zmienia się w elegantszą:)
    CO do włosów -też tak bym chciała!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. PIEKNY AŁTFIT a fotograf pierwsza klasa!
    - marcin heheheh

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też najbardziej lubię takie outfity, świetnie wyglądasz! :) ja, podobnie jak ty, we wszystkim bez wyjątku mam podwinięte rękawy! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączenie są najlepsze ! Wyglądasz rewelacyjnie i masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jak zawsze <3 świetne masz włosy, końcówki delikatnie rozjaśniane? świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for your comment! followed you back :) http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna robota! Zestaw choc prosty robi ogromne wrazenie... Wlosy marzenie :) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcie! I te długie wyprostowane rude włoooosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much for the follow,dear.^^
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin??? Let me know follow you then back again.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the blazer with the shorts! I also love your hair!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit! Nice blazer!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał. Po raz kolejny rozpływam się nad Twoimi włosami. I śliczne szorty! : )

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zestawienie!! i te Twoje piękne długie włosy<3

    obserwuję!:))
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    zapraszam częściej!
    kisses, Cleo!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zestaw ;) śliczne masz włoski ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Great, casual outfit and I love your hair.

    XX,
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie Ci zazdroszczę, że możesz pośmigać sobie w krótkich szortach :)
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) a ja uwielbiam Twoje szorty !

    OdpowiedzUsuń
  19. un look fantastico, me encantan las fotos!

    www.infinitawishlist.com

    OdpowiedzUsuń
  20. proste połączenia zawsze rezerwuję na rok szkolny i właśnie sobie uświadomiłam, że to już...

    OdpowiedzUsuń
  21. proste połączenia, ponadczasowe również bardzo mi się podobają:) śliczne masz włosy, musisz im chyba poświęcać sporo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ marynara! Mam ochotę ją z Ciebie zedrzeć i ukraść :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blazer and your hair!btw I follow you now if you want to follow me back pass by my blog
    http://www.koraliastergiou.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw. Ja także uwielbiam takie proste połączenia. Wygodnie i z klasą :) Powiem Ci szczerze, że za Twoje włosy dałabym sobie uciąć rękę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw, prosty i stylowy. Lubię tak:)
    I zdecydowanie wolę Ciebie w kręconych włosach.
    Pozdrawiam

    http://lulaleecrumb.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Marynarka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! (;

    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana. xx

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja ;) dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super spodenki! :)
    nie lubię woka ;p
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  30. ah jaka z ciebie ślicznota *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Elegancki strój na codzień to super rozwiązanie. Bardzo nam się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje za obserwowanie! już też lecę obserwować <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej lubię takie proste zestawy. Ja jeszcze szukam idealnej marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie też tego wiele nie ma. :D mimo wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. super look :)) jak zwykle <3
    :D

    OdpowiedzUsuń
  36. great outfit...something i can see myself wearing in our warm weather here!

    [oomph.]

    OdpowiedzUsuń
  37. Super strój tylko szkoda że lato już odchodzi..

    OdpowiedzUsuń
  38. piekne wlosy
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia! Niby klasyczny zestaw a wyglądasz niesamowicie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. your hair is so beautiful! very classy look.

    amen fashion xo.

    OdpowiedzUsuń
  41. No i super!! Uwielbiam takie zestawienia!!!
    Usmiecham sie teraz pod nosem bo tez zawsze wywijam rekawy we wszystkich mozliwych kurtkach i plaszczykach nawet swetrach;)
    Rowniez obserwuje!:) Fantastyczny blog!
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.