środa, 29 sierpnia 2012

Too Much Pink.


Foster the People - I Would Do Anythink For You

Jeszcze niedawno biegałam w Hiszpanii ubrana w kwiatki i róże, a tymczasem zostały już ostatnie dni wakacji. Nie wiem jak poradzę sobie w szkole, gdzie nagle po roku z pięcioma przedmiotami pojawi ich się duuuuuużo, duuuużo więcej. Chyba zawsze chciałabym być w klasie wstępnej, kiedy to dziwnie było iść do szkoły tylko na dwie godziny francuskiego. 


Pudrowo, jasno i słodko. W wakacje, przy tak pięknej pogodzie chyba nie da się inaczej. Miałam na sobie wszystkie moje ulubione podczas wyjazdu ubrania, czyli plażowy koszyk i tunikę z falbanami z KappAhl, szczęśliwie odnalezione przed samymi wakacjami balerinki z kwiatkami (zgubiłam je zaraz po powrocie - nie mam pojęcia, co się z nimi stało) oraz spódniczę kupioną podczas Fashion Weeku w showroomie Retro Vintage. Do tego delikatna biżuteria, w tym moje cudowne bransoletki od Romantica.



(( w e a r i n g: KappAhl dress, Retro Vintage pastel pink skirt, nn silver necklace, KappAhl bag, H&M retro cat eye sunglasses, nn floral flats, Romantica mint and silver bracelets ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas


PS na facebooku brakuje mi już tylko 5 like'ów do pół tysiąca kliknięć! Dąłączycie? :)) Bardzo wszystkim dziękuje! Nawet nie wiecie jak bardzo takie proste rzeczy mogą mnie cieszyć! ;D

14 komentarzy:

  1. Masz świetne włosy !

    Zapraszam do siebie:
    http://anniesoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty ślicznie wyglądasz w takich pastelach!! Pasują idealnie do Twojej urody!!!! zestaw jest CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w takich kolorach. ja tez nie moge uwierzyć, że już czas do szkoły...

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ romantycznie, obłędna sukienka :)


    zapraszam na www.modacafe.pl - złośliwa strona mody

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest urocza, a tego rózu wcale nie za dużo:)
    No a mi pozostaje się cieszyć, że jesczze miesiąc wakacji przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcęchcęchcę tak strasznie tę sukienkę! urocza jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że róże zawładnęły tobą w te wakacje;) Świetnie wyglądasz!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka!:) a ta burza loków jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look really very lovely, honey! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję Twojego bloga od dość dłuższego czasu i muszę przyznać, że Twoje stylizacje mnie powalają, oczywiście w sensie pozytywnym :) Jesteś naprawdę oryginalna + kocham Twoje dłuuugie włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.