czwartek, 2 sierpnia 2012

Innocent white.


Little Dragon - Ritual Union


Marynarskie paski, kwiaty, kapelusze panama - to motywy, które lekko zmodyfikowane pojawiają się każdego lata. Obok nich jest też biel. Biel, jako pojedynczy akcent, lub - tak jak u mnie po całości. Muszę przyznać, że nie jest to moje ulubione zestawienie. Podczas przejazdu tramwajem jednego przystanku cały czas myślałam, czy czasem nie skończył mi się termin migawki, żeby tylko nie przetrzeć łokciem jakieś od wieków zakurzonej powierzchni lub nie usiąść na brudnym miejscu.


Sweter, który udało mi się kupić na wyprzedaży w Mango jest moim ideałem. Od dawna szukałam dokładnie takiego. Niby zwyczajny, ale układa się dokładnie tak jak chce; ma idealny kolor i jest wykonany z bardzo przyjemnego materiału (czy ja nie za często o tym materiałach?). Do niego założyłam przerobioną przez moją babcię bardzo starą spódniczkę z haftowanymi wstawkami, zrobioną z jeszcze starszej sukienki.
Kolorystyczne akcenty stanowią miętowe bransoletka Romantica i sandały z H&M oraz plecak w kwiaty.


((w e a r i n g: Mango sweater, nn vintage skirt, Romantica mint bracelet, Rossmann black ring, H&M mint stiletto sandals, Vintage Kreacje floral backpack ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

26 komentarzy:

  1. Genialne masz wlosy :)) Buziaki zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. butki i plecak są moimi zdecydowanymi faworytami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie !!
    buty i plecaczek cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter śni mi się po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw! Spódniczka i plecak śliczne:) Zresztą sweter też, ale nie latem, chyba że u ciebie jest zimno, bo u nas temperatury dochodzą do 28stopni:/
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Zgierz! :3 Stylizacja bardzo fajna, lubię połączenie spódnicy ze swetrem, chociaż w pogodę taką jak dzisiejsza zdecydowanie bym takiego zestawu nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie sweterka i kiecki.. i te buty <33

    OdpowiedzUsuń
  8. no po prostu szaleję za tymi twoimi butami <33

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest cudny *.*

    pozdrawiam , kama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest ślicny a plecak taki cudowny!! Wyglądasz jak zawsze świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz cudownie! masz przepiękne włoski! uwielbiam twoją urodę i styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz ślicznie, a Twoje włosy... marzenie! :D Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm a fan of your hair colour :) Always red...

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry ten zestaw :) Bardzo lubię połączenie luźnych swetrów ze spódnicami, a już szczególnie jeżeli stylizacja jest utrzymana w tak delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. loving your skirt!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham ten sweter ;o obłędny jest ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw *.*

    Zapraszam na konkurs do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne połączenie ! wyglądasz rewelacyjnie <3

    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze do spódniczka obłędna, po drugie kocham Twój sweter, po trzecie cuuuuudny kolor szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknaaaa jesteś! zjawiskowa! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zanim przeczytałam post stwierdziłam, że masz na sobie sweter idealny! no i widzę, że nie tylko ja tak sądzę. ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.